غریب آبادی مدیرعامل هلال‌احمر استان گلستان به مناسبت هفته هلال احمر:در سال۱۴۰۲ در امداد نجات به ۱۹۷۴ حادثه جواب داده شده/امسال ۲۲۸ برنامه در شهرستان‌ها و ۳۰ برنامه به صورت متمرکزدر مرکز استان به مناسبت هفته هلال‌احمر برگزار می شود

کدخبر:۷۷۳۱۳

البرز گلستان/ نشست مدیر عامل هلال استان گلستان به مناسبت هفته هلال احمر در نشست باعده ای از خبرنگاران استان گفت ؛اطلاع رسانی به افکار عمومی وتنویر افکار عمومی کارو رسالت سخت است و خبرنگاری جز مشاغل سخت است.

غریب آبادی افزود:هلال احمر دارای شعار بی طرفی است وسعی در ارائه خدماتی بدور از هر گونه قومیت و جناح باشد.

وی در ادامه گفت:در بحث گم شدن یک کودک مطبوعات خوب عمل کرد و از بعضی ازسواستفاده هاجلوگیری شد.

مدیر عامل هلال‌ احمر استان سپس گفت:امسال ۲۲۸ برنامه در شهرستان‌ها و ۳۰ برنامه به صورت متمرکز با غبار روبی شهدا و دیدار با استاندار ودیدار با خانواده شهدا.نشست با نماینده ولی فقیه،کاروان سلامت در روستای چمن ساور. مانورنحوه امداد هوایی.نشست با باشگاه مربیان.مانور مشترک جهادی در روستای رستمکلاته و برپایی آموزش و انتخابات کانون طلاب از اهم برنامه های هفته هلال احمر می باشد.

وی سپس بیان کرد:در سال۱۴۰۲ در امداد نجات به ۱۹۷۴ حادثه جواب داده شده ۱۴۰۴ حادثه جاده ای و ۱۰۸ حادثه کوهستان از ۱۶۱۷ دستگاه آمبولانس استفاده شده است.

غریب آبادی در ادامه بیان کرد:پایگاه امداد نوکنده در هفته دولت افتتاح می شود و پایگاه امدادآق قلا نیز اعتبار گرفته شده است.

وی افزود:در شهرستان‌ها ۳شهر هلال احمرنمایندگی بوده که به شعبه تبدیل شد این ۳شهر شامل شهرهای گمیشان . مراوه تپه و گالیکش می باشد.

وی افزود: تنها شهر رامیان می باشد که هلال‌احمر ندارد و انتظار می باشد که کمک شودو راه اندازی شود و تکمیل شود و در این صورت تنها استان دارای شعبات کامل می باشد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸ ق.ظ

دیدگاه