نیک نیامدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان مهمان شرکت گاز استان

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان مهمان شرکت گاز استان

اصغر نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان بهمراه پاکزاد معاون خود با حضور در شرکت گاز استان با مهندس رحیمی مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از پیمانکاران  این شرکت  دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی ،دراین نشست مهندس رحیمی ضمن خوشآمد گویی ،عملکرد اداره کل تامین اجتماعی را مطلوب ارزیابی و از خدمات ارائه شده  به کارکنان  این شرکت  قدردانی کرد.

وی افزود: بخش زیادی ازکارکنان شرکت گاز(قراردادی و پیمانکاری)و خانواده های آنها، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند واز خدمات ارزنده آنها بهره مند می شوند بنابراین شایسته است تا سطح این خدمات  گسترش یابد.

مدیرعامل گاز گلستان تصریح کرد: بخش دیگری از امورات مربوط به پیمانکاران اجرایی و خدماتی  مرتبط  با این شرکت است که در طول سال تبادلات  زیادی را برقرار می کنند و در این رابطه قوانین و دستورالعملهایی وجود دارد که انجام امورات مرتبط را به تاخیرانداخته و نیاز به تصمیمات ویژه جهت تسهیل فرآیند کار و مرتفع نمودن مشکلات موجود  می باشد.

 درادامه نمایندگان شرکتهای پیمانکاری گاز نیز چالشها ، مشکلات  و درخواستهای خود در راستای  تسهیل در انجام امورات و صور مجوزهای لازم  بیان کردند و خواستار ارائه راهکارهایی مناسب دراین خصوص شدند.

در همین رابطه  مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان ضمن تشکر از برگزاری این نشست ، افزایش  و کیفی سازی  خدمات قابل ارائه را  اولویت اصلی این اداره کل برشمرد .

نیک نیا  در پاسخ  به  ابهامات مطرح شده  افزود: همواره تلاش ما بر این است ضمن رعایت الگوهای ارزشی و اخلاقی در روند پاسخگویی،   با راه اندازی سامانه های الکترونیکی ، سطح کیفی  خدمات خود را در کنار افزایش تعداد  آنها نیز گسترش دهیم  تا رضایت مخاطبین و  افراد تحت پوشش در بخشهای مختلف  خدمت  حاصل شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۰ ب.ظ

دیدگاه