صالح المومنین مدیر تعاون روستایی گلستان:توزیع میوه شب عید با نرخ دولتی در گلستان از روز جمعه ۲۶ اسفند آغاز خواهد شد

کدخبر:۶۸۶۹۹

البرز گلستان حجت اله صالح المومنین ضمن اعلام این خبر افزود: یکی از مهم‌ترین رویکردهای تعاون روستایی گلستان عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و کالاهای تنظیم بازار به وسیله تعاونی ها و اتحادیه ها می باشد.

مدیر تعاون روستایی استان گلستان با تأکید بر اینکه عرضه مستقیم کالاهای تنظیم بازار، کمک به تولیدکنندگان با حفظ منافع مصرف کنندگان است، گفت: غرف شرکت‌های تعاونی روستایی استان گسترش می‌یابد.

وی با تأکید بر لزوم حذف واسطه‌گری برای کاهش قیمت محصولات بیان کرد: توسعه غرف تشکلهای زیرمجموعه تعاون روستایی در اغلب شهرهای استان از اولویت‌های مهم این مدیریت است.

صالح المومنین تعامل و همکاری خوب استاندار معزز و همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و دیگر نهادهای ذیربط را در این راستا موثر دانست و گفت: غرفه تنظیم بازار شهرستان گرگان در محل فروشگاه “اسکای مون” در حال فعالیت است که به‌زودی غرف جدیدی در این شهرستان و دیگر شهرهای استان از جمله گنبدکاووس، بندرگز، کردکوی، بندرترکمن راه‌اندازی می‌شود.

مدیر تعاون روستایی گلستان تصریح کرد:
این غرف می‌تواند هم محل عرضه محصولات تولیدی تعاونی ها باشد و هم در راستای عرضه کالاهای تنظیم بازار نیز کمک کند که این امر ظرفیتی برای رونق اقتصادی کشاورزان و فعال تر شدن شرکت‌های تعاونی محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ از ۲۱ اسفندماه سالجاری فعالیت نمایشگاه عرضه محصولات تنظیم بازار و کالاهای اساسی نظیر برنج، گوشت و مرغ منجمد و شکر توسط شرکت‌های زیر مجموعه این مدیریت آغاز و همچنین توزیع میوه شب عید در ایام پایانی سال در دست اقدام می باشد.

همچنین مشخص شدتوزیع میوه شب عید با نرخ دولتی در گلستان از روز جمعه ۲۶ اسفند آغاز خواهد شد.

مدیر تعاون روستایی گلستان با بیان اینکه میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار برای استان تامین شده است افزود: روز پنجشنبه ۲۵ اسفند مراکز توزیع میوه و قیمت نهایی آن برای توزیع در بازار را مشخص خواهیم کرد.

حجت اله صالح المومنین گفت: کار توزیع نیز در ۴ روز پایانی سال در مراکز مشخص شده است. انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۲ ق.ظ

دیدگاه