تجهیزات پزشکی اهدایی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضورصالحی مدیریت شعب استان گلستان و دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی تحویل دانشگاه علوم پزشکی گلستان شد.

کد خبر:۵۶۳۶۰

البرز گلستان/آیین تحویل تجهیزات پزشکی اهدایی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان گلستان در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیریت شعب استان گلستان در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید .
در این جلسه ، آقای دکتر عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی، معاونین دانشگاه ،اعضا ستاد کرونای استان و اصحاب رسانه حضور داشتند.
سید مصطفی صالحی ضمن تشکر از زحمات بی دریغ مدافعان سلامت در حوزه پیشگیری و درمان ، به تشریح عملکرد بانک و نقش مؤثر در ایفای مسئولیت اجتماعی از قبیل تامین تعهد پانصد هزار بیمه نامه برای واحدهای مسکونی روستایی در استانهای کمتر برخوردار و همراهی بانک در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با اختصاص مبلغ ۱۳۰میلیارد ریال جهت تهیه و توزیع ۱۵۰۰۰ قلم تجهیزات مورد نیاز در مرحله اول و ۱۷۰میلیارد برای تامین و تجهیز ۱۰۰۰۰ قلم در مرحله دوم که سهم استان گلستان در مجموع دو مرحله ۸میلیارد ریال می باشد همراهی خود را با کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا به منصحه ظهور رسانده است.
در ادامه نیز ریاست دانشگاه از خدمات ارزشمند بانک مهرایران در امر تهیه و توزیع اقلام پزشکی جهت مقابله با بیماری کرونا و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در قالب تفاهمنامه خرید کالا برای کارکنان و کادر درمان تقدیر و تشکر نمودند.
روابط عمومی و بازاریابی مدیریت شعب استان گلستان

 

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۴:۱۳ ب.ظ

دیدگاه