مهندس رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید (گنبد کاووس) خبرداد

کدخبر:۷۷۳۰۱

در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی صورت گرفت :

البرزگلستان پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید (گنبد کاووس)

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید (گنبد کاووس) با همکاری سپاه نینوا استان در راستای طرح ملی جهاد آبرسانی خبر داد .

ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود : به منظور جلوگیری از هدر رفت و افزایش کیفیت آب شرب روستای فوق و همچنین تعویض لوله های فرسوده با توجه به قدمت بالای شبکه آبرسانی اجرای کامل اصلاح شبکه آبرسانی در این روستا به طول ۶۰۰۰ متر در مراحل پایانی است.

این مسئول در خصوص پیامدهای وجود شبکه های فرسوده آبرسانی اظهار داشت: شبکه های توزیع آبرسانی فرسوده مرتباً دچار شکستگی می شوند که این موضوع سبب هدر رفت آب می شود ضمن اینکه به دلیل افزایش جمعیت و قطر پاییین لوله های موجود دیگر پاسخگوی نیاز آب شرب مشترکین نمی باشد و شاهد افت فشار آب در زمان اوج مصرف در مناطقی که شبکه آن باید اصلاح شود هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد : هزینه اجرایی این عملیات بیش از ۴۸ میلیارد ریال می باشد که با پایان عملیات فوق جمعیتی بالغ بر ۷۶۹ نفر از اهالی این روستا از این پروژه برخوردار می گردند .

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵ ب.ظ

دیدگاه