پیرامون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها، نشست صمیمی دکتراسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با حجت‌الاسلام طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان

کدخبر:۷۷۲۵۱

البرز گلستان. نشست صمیمی دکتر اجمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با  حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان
دکتر جمال اسدی در دیدار با حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ دانست و افزود: باید از ظرفیت همه دستگاه ها برای ایجاد فضای علمی، بانشاط و تربیت نسلی خلاق و مسولیت پذیر در دانشگاه ها استفاده شود.
🔹وی بر ضرورت توجه به جهاد تبیین در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت مهمترین اصل در پیشرفت ایران اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب است.
🔸حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب دکتر جمال اسدی به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان، اظهار داشت: مقابله با جنگ نرم که توسط استکبار جهانی علیه ایران اسلامی وجود دارد یکی از بزرگترین رسالت های دانشگاه آزاد اسلامی در کنار ارتقا سطح علمی دانشجویان است.
🔹وی از لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها به عنوان مهمترین سنگر مقابله با استکبار یاد کرد و افزودند؛ دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ویژه ای به حفظ جایگاه و شأن خانواده معظم شهداء و ایثارگران داشته و تسهیلات ویژه ای در راستای ارتقا سطح علمی این قشر معزز فراهم نموده است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ ق.ظ

دیدگاه