اسپانلودادستان مرکز استان گلستان: کنترل و نظارت ها بر ساخت و ساز در زیارت بیشتر شد

کدخبر:۶۲۲۵۲

البرزگلستان/روز تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در زیارت گرگان

در ادامه تلاش های دادگستری گلستان برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز امروز هم تخریب بناهای غیرمجاز در زیارت گرگان ادامه یافت .

دادستان مرکز استان گلستان گفت: تخریب این بناها از دیروز به مدت سه روز آغاز شده و قرار است در طی سه روز دستگاه های متوای با استقرار تجهیزات در این منطقه ۳۰ رای قلع و قمع بناهای غیرمجاز که رای آناها در دادگاه قطعی و به دستگاه های متولی برای اجرا اعلام شده بود، اجرا شود.

محمود اسپانلو افزود: در این مدت همچنین با حضور مدیران امور اراضی جهاد کشاورزی استان در زیارت گرگان همه بناهای نیمه ساز غیرمجاز در راستای قانون تبصره ۲ ماده ۱۰ حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی تخریب می شود.

اسپانلو با اشاره به بازدید چند ساعته پارسال هیئت عالی قضایی استان همراه با مدیران کل دستگاه های اجرایی از منطقه زیارت گرگان گفت: پس از این بازدید، پست بازرسی در ورودی ناهارخوران راه اندازی و کنترل و نظارت ها بر ساخت و ساز در زیارت بیشتر شد که نتیجه آن توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت بود.

دادستان مرکز استان گفت: تلاش ما در دادستانی با همراهی دستگاه های اجرایی بر جلوگیری از گسترش ساخت و سازهای غیرمجاز در زیارت به ویژه در بخش هایی که خطر رانش زمین جدی است ، متمرکز است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۵:۰۹ ب.ظ

دیدگاه