وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:ماندگاری انقلاب اسلامی مرهون فداکاری شهدا و صبر خانواده‌های ممعظم شهداست

کدخبر:۴۸۸۰۶

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: ماندگاری انقلاب اسلامی مرهون فداکاری شهدا و صبر خانواده‌های ممعظم شهدا است که راه این بزرگمردان را در ایثار و از خودگذشتگی و حفظ عزت ایران اسلامی ادامه دادند.

البرز گلستان/به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولین است که این مهم همواره موجب دلگرمی آنان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی بهتر می‌شود.
وی افزود: ماندگاری بسیاری از اعتقادات و باورهای دینی در طول تاریخ، با پاک‌باختگی جانبازان و ایثارگران بوده است و به جرات می‌توان گفت این عزیزان آیه‌های ایثار را معنی کرده‌اند.
اسرافیل وزیری با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داد: این واژه مقدس چنانچه به صورت یک فرهنگ فراگیر درآید می تواند در مواقع گرفتاری و بحران ها افق های روشنی از زندگی همدلانه را به روی انسان گشوده و خسارت کمتری را به جامعه تحمیل کند و در نتیجه آرامش عمومی را به ارمغان بیاورد.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۹ ق.ظ

دیدگاه