دکتر جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان خبرداد:مادر شهیدان بهمنی‌نژاد به فرزندان شهیدش پیوست

کدخبر:۷۶۸۸۹

مادر شهیدان بهمنی‌نژاد به فرزندان شهیدش پیوست

البرز گلستان:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: حاجیه خانم فاطمه مازندرانی، مادر معظم سه شهید گلستانی دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک و به دیدار فرزندان شهیدش رفت.

به گزارش ایثار واحد گلستان، دکتر جمال اسدی عصر امروز در در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان با اعلام خبر فوت مادر معظم شهیدان بهمنی‌نژاد اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر سه شهید والامقام بهمنی‌نژاد متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان افزود: نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد هر سه فرزند این مادر بزرگوار، بسیجی بوده اند و به ترتیب در زمستان بیست و دوم اسفند ۶۰، یازدهم اسفند ۶۵ و بیست و پنجم تیر ۱۳۶۶ در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در ادامه با صدور پیامی درگذشت مادر معظم شهیدان بهمنی‌نژاد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والامقام نیست.

مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

مرحومه «فاطمه مازندرانی» مادر شهیدان والامقام «حجت‌اله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم و بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته و در این میان نقش مادران ارجمند این اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

اینجانب ضمن همدردی با خانواده محترم این شهیدان گرانقدر، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه و همنشینی با حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان مکرم، صبر جمیل و اجر جزیل مسیلت می‌نمایم.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ ق.ظ

دیدگاه