دکتر مصدقی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گلستان خبر داد:قرارگاه نوروزی راهداری و حمل و نقل گلستان برای خدمات شبانه روزی به مسافران دایر است 

کدخبر:۷۶۶۰۹

در دور دوم سفرهای نوروزی:

البرز گلستان قرارگاه نوروزی راهداری و حمل و نقل گلستان برای خدمات شبانه روزی به مسافران دایر است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با توجه به دور دوم سفرهای نوروزی گفت: قرارگاه مرکزی ستاد نوروزی در حوزه های راهداری و حمل و نقل در مدیریت راهها و پایانه های مرکزی گرگان و گنبد فعال است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی درمصاحبه زنده با رادیو ایران_ برنامه”صدای راهبران” درباره اقدامات نوروزی و طرح “پویش چشم به راهیم” با اشاره به فعالیت قرارگاه مرکزی ستاد نوروزی اداره کل، اظهارداشت: در این قرارگاه همکاران حوزه راهداری و حمل و نقل در ۱۲ اداره شهرستان و ۲۷ باب راهدارخانه استان در خدمت شبانه روزی مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به حجم ترافیک جاده های استان طی روزهای آتی ادامه داد: خروجی سامانه های تردد شمار استان با ثبت بیش از ۹ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۶۳ تردد از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه نشان از افزایش ۷ درصدی ترددها به استان را دارد.

مصدقی تصریح کرد: برای رانندگی ایمن توجه به نکات ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری است و با توقف رانندگان در محل ایستگاه پویش چشم به راهیم در ورودی غربی استان برای آگاه سازی رانندگان و سرنشینان تلاش می شود.

به گفته وی، در این پویش با اجرای برنامه های فرهنگی و ایمنی به رانندگان و کودکان بعنوان همیار راننده برای جلوگیری از تصادفات و تلفات جاده ای آموزش داده می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰ ب.ظ

دیدگاه