تا کید مهندس حسینی سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری گلستان بر نظارت بیشتر و توانمند سازی شهرداری های استان 

کدخبر:۷۴۲۲۳

حسینی مدیرکل شهری و شورای استانداری زنگانه:

البرز گلستان/در دیدار معاون فرماندار شهرستان گرگان با سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری گلستان عنوان شد:

تاکید بر نظارت بیشتر و توانمند سازی شهرداری های استان

در دیدار معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان با سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری گلستان بر برنامه ریزی بیشتر برای نظارت بیشتر بر شهرداری ها و توانمندسازی آنها تاکید شد.

سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در این جلسه اظهار کرد: شهرداری گرگان با توجه به اینکه بزرگترین شهر استان است، نیازمند نگاه و توجه ویژه ای است و بخش زیادی از جمعیت گرگان به دلایل شغلی ساکن در این شهر نیستند و از شهرهای دیگر می آیند ضمن اینکه گردشگران زیادی هم گرگان را برای گردشگری انتخاب می کنند.

مهندس سید محسن حسینی بیان کرد: در خصوص شهرهای کوچک هم در استان به دلیل اینکه درآمدهای کمتری دارند، باید نگاه ویژه ای به آنان صورت گیرد.

سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به اینکه ماه های پایانی سال را می گذرانیم ، گفت: باید بودجه ها و تعرفه های سال ۱۴۰۳ با سرعت بیشتری به انجام برسد وتلاش داریم نظارت کافی هم بر همه امور انجام گیرد.

معاون عمرانی فرماندار گرگان در این دیدار گفت: شوراهای شهرها و شهرداری ها در عین حال که توانمند هستند، نیاز دارند که برنامه ریزی و مباحث نظارتی بر آن ها طبق قانون و مقررات انجام شود و همه هم مسیر بشوند و اگر کاستی و انحرافی در عملکرد باشد، اصلاح صورت گیرد.

مهندس حجت یزدوئی گفت: در شهرستان گرگان چهار شهرداری وجود دارد که شامل شهرداری گرگان و سه شهرداری کوچکتر جلین، قرق و سرخنکلاته است که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند وفرمانداری نیز بحث نظارتی خود را با همکاری دفتر امور شهری و شوراهای استانداری این زمینه دنبال می کند.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۷ ب.ظ

دیدگاه