وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دربازدید ارژانس بیمارستان صیاد شیرازی گرگان: این اورژانس یکی از مجهزترین اورژانس‌های کشور است

کدخبر:۷۶۵۰۲

بازدید نوروزی وزیر بهداشت و درمان از اورژانس مرکز آموزشی و درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان

 

البرز گلستان به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی ؛ دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شامگاه شنبه چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ در سفر نوروزی خود به استان گلستان، با همراهی دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان و دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور در اورژانس مرکز آموزشی و درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان از تلاش های شبانه روزی کادر درمان این مرکز تقدیر و تشکر کرد.

دکتر عین‌اللهی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در بازسازی و استانداردسازی اورژانس شهید صیاد شیرازی، گفت: این اورژانس یکی از مجهزترین اورژانس‌های کشور است که اواخر اسفندماه سال گذشته با متراژ بیش از ۱۱۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

 

وزیر بهداشت افزود: ایجاد اتاق مراقبت‌های ویژه (ICU) در داخل اورژانس، کار نو و ابتکاری خوبی است که در این مرکز انجام شده و بیماران بدحال را از سایر بیماران جدا می‌کنند. این اقدام با تلاش‌های استاندار محترم و ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان به انجام رسیده است.

وی با اشاره به به‌روز بودن تجهیزات و امکانات این اورژانس، گفت: اورژانس شهید صیاد شیرازی دارای ۴۵ تخت است و خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان گلستان ارائه می‌دهد.

پایان خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱ ب.ظ

دیدگاه