مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان در دیدار با امام جمعه شهرستان کردکوی: ائمه محترم جمعه نقش مهمی در پیشرفت و تحکیم برنامه های هلال احمر دارند 

کدخبر:۷۵۰۷۸

البرز گلستان دیدار حجت‌الاسلام مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان به همراه میثم مازندرانی  رئیس اداره هلال احمر شهرستان  با حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان کردکوی به همراه جمعه‌ی از امداد گران و کارمندان داشتند.

در این نشست ابتدا حجت‌الاسلام مهدوی ضمن تقدیر از امام جمعه شهرستان کردکوی در حمایت از برنامه های هلال احمر در شهرستان‌و نقش ائمه جمعه در اجرایی شدن برنامه هلال احمرگفت : ائمه محترم جمعه نقش مهمی در پیشرفت و تحکیم برنامه های هلال احمر دارند و با نفود معنوی خود می توانند مردم را به اهداف عالیه هلال در موقع بروز حوادث طبیعی  و سوانح هدایت و آشنا کنند.

وی افزود: دفتر نمایندگی  در هلال احمر هم شرح وظایف اهم از هدایتی دارد و هم نظارتی دارد.

مهدوی گفت : در بخش هدایتی ارتباط با سازمان‌های و نهادهای فرهنگی مانند ارتباط با ادارات کل ارشاد و سازمان تبلیغات و سایر  سازمانها در بخش نظارتی نظارت‌ بر کمک های مردمی در موقع دریافت و ارسال به مناطق آسیب دیده می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی گفت : ۱۴ شعب هلال احمر در سطح استان در حال فعالیت می باشد و با توجه به شعار هلال احمر که تسکین آلام بشری و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم می باشد.

مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان با بیان نقش هلال احمر در کرونا و گذراندن لحظات سخت به هنگام ماموریت از شهادت دوتن از نیروهای هلال احمر در حادثه تروریستی کرمان نام برد گفت : دفتر نمایندگی همچنان در کنار جوانان ، خیرین   داوطلبان مدیران و کارمندان دوشا دوش آنان در حال فعالیت می باشد.

مهدوی افزود: دفتر نمایندگی ولی فقیه دراستان  به نوعی رابط بین هلال احمر و ائمه جمعه می باشند. وهلال احمر با اصول بنیادی خودش نیازمند همراهی ائمه جمعه در برنامه های هلال احمر می باشد.

وی همچنین از کانون طلاب در هلال احمر جهت آموزش کمک های اولیه در راستای کمک رسانی در لحظات اضطراری و استفاده از ظرفیت روحانیون در برنامه های هلال نام برد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۸ ب.ظ

دیدگاه