سردار دادگرفرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد: انهدام ۱۳۶باند سارقین با دستگیری ۴۶۵ تفردر سطح استان توسط نیروی انتظامی

کد خبر:۷۶۴۳۴

البرزگلستان/نشست خبری سردار دادگر فرماندهی انتظامی استان گلستان  به مناسبت تشریح برنامه های نوروزی سال ۱۴۰۳ در جمع اصحاب رسانه استان گفت :انتظامی گلستان در حد توان تمامی برنامه ها و مراسمات و تجمعی در وسط میدان بوده است و پلیس اولین یگانی بود که وارد عرصه می شد و آخرین نیروی بود که از صحنه خارج می شد.

وی افزود:از اولیت های سطح استان بحث سرقت بود که دغدغه مردم بود و برخورد با سارقین از اولویت بوده که پلیس بخشی از این زنجیره بوده است و ما جز استان‌های هستیم که با کاهش معنا در سرقت استان برخورد دارهستیم و استان۱۴درصد در استان کاهش سرقت داشتیم و سرقت مسلحانه جز استان‌های پیشتاز بودیم و عمده سرقت‌های با موتور باسلاح شکاری بود و بخش مهم سرقت ها موبایل بوده و ما با ۱۸ درصد کاهش سرقت در استان روبرو بودیم

سردار دادگر گفت:دردهای جامعه باید گفت تا مسئولین ما پای کاربیایند

فرمانده انتظامی استان سپس افزود:ما با امدادخواهان همکاری نی کنیم و صحت امداد خواهان در تماس ۱۱۰ مبنای کار بوده ۲۷درصد از سرقتها کشف شده است  وآگاهی ۳۹ طرح در راستای شناسایی سارقین انجام شده و ۱۳۶ باند با دستگیری ۴۶۵ در سطح استان متلاشی شده است.

این مقام مسئول گفت:در حوزه راهور و پلیس راه ۷۱نفر در درون شهری تلفات داشته و راهور استان جز راهور نمونه کشور می باشدو حدود بیش از ۵هزار نفر مجروحین درون شهری دوستیم و ۴۱۶ نفر کاهش داشته ایم.و ۴۷ درصد لز متوفیان موتور سوار و ۳۸ درصد عابر پیاده بودند.

وی گفت:پلیس راه ۳۷۵ نفر در حوزه برون شهری فوت کردندو ۳۹ در صد متوفیان موتور سوار  و سرعت و سبقت غیر مجاز از عوامل مهم تصادفات  می باشد.

نقش پلیس در تمام تصادفات ۱۲درصد می باشد و ۱۰درصد رانندگان قانون گریز در استان داریم که در کشور۶درصد می باشند.بیشترین متوفیان تصادفاتبین ۱۶تا۲۵سال می باشد.

وی افزود؛در پلیس فتا بیش از ۲۸ درصد افزایش جرائم بوده است ۲۶ برداشت های انترنتی بوده ونقطه قوت ما۹۳درصد از جرایم در استان کشف شده و  پرونده‌های در کشور کلید زده شدو یک پرونده حل شده است.

دادگر گفت : در حوزه مواد مخدر بیش از ۸تن مواد مخدر کشف و ۱۱باند متلاشی و ۵۳ خودرو بازداشت شده و ۱۰۹۳۷ در استان معتاد جمع آوری شده لست.

این مقام گفت :حدود ۳۳۳۲ نفر خرده فروش مواد مخدر جمع آوری شده است. وبیش از ۱۶ مدرسه دانش آموزان جهت آموزش در ستاد با طرفیت هزار نفر جهت آشنایی با مواد مخدرگرد آوری شدن.

و پلیس تا پای جان در مبارزه با مواد مخدرایستاده اند.

وی افزود:تماس های ۱۱۰ یک درصد افزایش بوده تماس های مزاحم ۸۰درسد افزایش داشته وکل تماس ها یک میلیون تماس ۲درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵ ق.ظ

دیدگاه