دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد:۱۲۰ محور روستایی گلستان برای انتقال صندوق های رای برفروبی شدند

کدخبر:۷۶۱۹۸

۱۲۰ محور روستایی گلستان برای انتقال صندوق های رای برفروبی شدند

البرز گلستان/راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: برای حضور پرشور مردم بویژه روستاییان مناطق کوهستانی و صعب العبور در انتخابات، ۱۲۰ مسیر روستایی استان برای انتقال صندوق های اخذ رای، برفروبی و هموار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی با اشاره به همواربودن مسیرهای روستایی صعب العبور برای انتقال صندوق های رای، اظهارداشت: طی شبانه روز گذشته یکهزار و ۲۷۲ کیلومتر باند برفروبی در این محورها، انجام و ۴۷۶ تن شن و نمک مصرف شده است.

وی با بیان اینکه هم اینک تمام محورهای استان باز است، افزود: در حال حاضر ۲۱۲ نیرو و ۱۲۰ ناوگان راهداری در مناطق کوهستانی و غیرکوهستانی و در محورهای اصلی و شریانی استان به حالت آماده باش هستند تا در صورت بارش برف و باران با انجام بموقع عملیات راهداری زمستانه، دسترسی مردم و روستاییان به صندوق های رای تسهیل شود.

مصدقی ادامه داد: ۲۶ باب راهدارخانه استان نیز آمادگی خدمات دهی به کاربران جاده ای و مردم جهت سهولت در عبور و مرور آنها برای انتخابات را دارند.

وی تصریح کرد: استان گلستان ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر محور روستایی در معرض برف دارد که یکهزار و ۷۰۰ کیلومتر آن با ۸۱۷ کیلومتر گردنه در فصول سرد سال برفگیر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآورشد: هم اینک سامانه بارشی خفیف و پراکنده برف در برخی از ارتفاعات کوهستانی استان فعال شده است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۲ ب.ظ

دیدگاه