منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:مجلس باید کارنامه خود را به صورت فصلی با همراهی نخبگان ارزیابی کند

البرز گلستان به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، غلامرضا منتظری در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به هیات رئیسه گفت: ۲۶ روز از آغاز به کار مجلس گذشته و هنوز گام اول آن و نقشه راه تعریف نشده است لذا باید اولویت های مجلس مشخص شده و در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اگر به دنبال اعتماد آفرینی هستیم باید اولویت های خود را به مردم اعلام کنیم، اظهار داشت: مجالس پیشین در حوزه نظارت ضعیف عمل کرده اند لذا باید مدلی در مقیاس ملی و استانی تعریف کنیم و بر امور نظارت داشته باشیم که در این مسیر استانداران باید به عنوان یک رئیس جمهور کوچک و معاونان وی به عنوان وزیر تلقی شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیازمند نقد عالمانه و صادقانه هستیم، عنوان کرد: هرنهاد و سازمانی از جمله مجلس باید خودارزیابی داشته باشد که در این راستا مجلس باید کارنامه خود را به صورت فصلی با همراهی نخبگان ارزیابی کند.

منتظری ادامه داد: مجلس نیازمند منشور اخلاقی است چراکه این حجم از تذکرات به دولت زیبنده نیست و در وهله اول باید خودمان پایبند قوانین باشیم.

این نماینده مردم از استان گلستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حال کشاورزان گلستانی خوب نیست و دولت باید هرچه سریع تر وجوه گندم و کلزا را به آن ها پرداخت کند./

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۶ ب.ظ

دیدگاه