بمناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی ،زنگ بیمه» در مدارس استان گلستان به صدا درآمد+ تصاویر

کدخبر:۷۶۰۶۵

«زنگ بیمه» در مدارس استان گلستان به صدا درآمد

البرز گلستان/مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی (سوم اسفند ماه )«زنگ بیمه» در مدارس استان گلستان با موضوع فرهنگ سازی بیمه به صدا درآمد.

به همت این شرکت در استان گلستان امروز سه‌شنبه اول اسفند ماه ۱۴۰۲، مراسم نواختن زنگ بیمه به طور نمادین و با حضور محمد کاملی مدیریت بیمه دی استان گلستان و نایب رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه‌ای استان گلستان به همراه جمعی از همکاران محترم این استان در مدرسه شهدا سرافراز نوچمن گرگان برگزار شد و در این مراسم اهمیت آموزش و فرهنگ سازی بیمه برای دانش آموزان تشریح گشت .
محمد‌کاملی افزود صنعت بیمه می تواند با آموزش بیمه به دانش آموزان آرامش و آسایش را به خانواده ها هدیه داده و رفاه را در جامعه ایجاد نماید.
ایشان خاطر نشان کرد ایثار و خون شهیدان سرافراز ، کشورمان را بیمه کرده و این افتخار بزرگ نصیب شرکت بیمه دی گشته که خانواده های معظم و معزز ایثار گران را بیمه نماید .
در ادامه مراسم و به جهت برگزاری مراسم زنگ بیمه در مدرسه ای که مزین به نام شهدا بوده از خانواده های محترم شهدا تجلیل و تقدیر بعمل آمده.
در این مراسم بسته‌های هدیه از سوی بیمه دی به دانش آموزان اهدا گردید و با برگزاری مسابقات نقاشی و انشا با موضوع بیمه به تعدادی از دانش آموزان‌ عزیز هدایایی ویژه اهدا شد .

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۴:۳۶ ب.ظ

دیدگاه