رئیس پدافندغیرعامل گازگلستان:پدافند غیرعامل،موجب زنده ماندن وادامه حیات نیروی انسانی یک سازمان

به گزارش گروه صنعت و اقتصاد گروه خبر البرز گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان  سید جواد میر شاهدهی با  تبریک هفته پدافند غیرعامل  در این خصوص گفت: از تاریخ  ۴لغایت ۱۰ آبان  از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور بعنوان هفته پدافند غیر عامل و روز ۸ آبان بعنوان روز پدافند غیر عامل اعلام گردیده است.

وی افزود:پدافند غیرعامل،مجموعه اقداماتی است که قبل از خطر انجام میگیرد و در هنگام بروز هرگونه تهدید طبیعی و غیرطبیعی (مانند جنگ) موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی،ساختمان‌ ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان های حیاتی یک کشور می گردد.

 میرشاهدهی تصریح کرد:بکارگیری اقدامات پدافند غیرعامل، موجب زنده ماندن و ادامه حیات و بقای نیروی انسانی می‌گردد که با ارزش‌ترین سرمایه یک سازمان و قدرت ملی کشور می‌باشد.

ایشان در ادامه در خصوص دفاع غیر عامل اظهار داشت:دفاع غیرعامل،موجب صرفه‌جویی  کلان اقتصادی وارزی درحفظ تجهیزات و سازه های بسیار گران قیمت ‌گردیده و مراکز حیاتی و حساس  در بخشهای اقتصادی، سیاسی، نظامی، ارتباطی، دانشگاهها  و سایر بخشها را در برابر تهدید حفظ نموده،خسارات وصدمات را تقلیل و ادامه فعالیت ومقاومت درشرایط بحران وجنگ را ممکن می‌سازد.

  رییس پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت گاز استان گلستان در پایان  گفت:دفاع غیرعامل موجب حفظ نیروها برای ضربه زدن در زمان و مکان مناسب به دشمن و سلب آزادی و ابتکار عمل از دشمن و نیروی مهاجم  و همچنین  تحمیل هزینه بیشتر به دشمن می‌شود.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۶ ب.ظ

دیدگاه