دکتر زنگانه استاندار گلستان در پوشش لباس سیستانی در نگین شهر / استاندار:حل مشکلات مردم نگین شهر اولویت مدیران است

کدخبر:۷۶۰۲۳

استاندار گلستان با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم بر مردمی بودن، اظهار کرد: در تمامی شهرستان های استان حضور یافتیم و ضمن برگزاری میز خدمت و احصا مشکلات مردم ، جلسات همزمان شورای اداری استان و شهرستان را در مسیر رفع مشکلات مردم برگزار کردیم.

البرز گلستان به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن در دیدار با مردم قدرشناس نگین شهر شهرستان آزادشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از حضور بی بدیل مردم در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن تصریح کرد: در قالب ارتباط بیش از پیش با مردم، سفرهای شهری با همراهی مدیران دستگاه های اجرایی آغاز شد و خوشبختانه در سفر به نگین شهر و دیدار با نخبگان، علما و معتمدین مسائل شهر احصا شد.

وی افزود: تا کنون بالای ۶۰ درصد مصوبات جلسه شورای اداری در سفر به شهرستان آزادشهر اجرایی شده و باقی مصوبات نیز در مسیر اجرا قرار دارند.

استاندار گلستان با اشاره به فداکاری های مردم نگین شهر در مسیر اهداف انقلاب اسلامی گفت: این شهر ۲۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و امیدواریم مردم با مشارکت بالای خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات نظام به ثبت رسانند.

دکتر زنگانه تاکید کرد: ناحیه صنعتی خصوصی برای مشاغل داخل شهر تا یک سال آینده با همکاری شرکت شهرک های صنعتی اجرایی می شود.

وی یادآور شد: روکش آسفالت بلوار شهید اسودی تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی اجرایی می شود و همچنین تمام معابر شهری با اختصاص ۱۰۰ تن قیر رایگان از طریق سازمان همیاری شهرداری و دهیاری تا پایان سال آسفالت خواهد شد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: بررسی و رفع مشکلات ترافیکی چهارراه وحدت و دوربرگردان در دستور کار قرار دارد و همچنین تغییر کاربری مکان عیدگاه به عنوان مطالبه نخبگان و علما مورد توجه قرار گرفته است.

دکتر زنگانه تاکید کرد با همکاری شرکت همراه اول با اعتبار ۲۱ میلیارد تومانی ۳ سایت همراه اول تا انتخابات پیش رو برای رفع مشکلات اینترنتی مردم ساکن در روستاها راه اندازی می شود.

وی ادامه داد : دو دستگاه ماشین حمل زباله روستایی و یک دستگاه ماشین حمل زباله شهری تا پایان سال به نگین شهر اختصاص می یابد.

استاندار گلستان گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) زمین چمن مصنوعی به صورت ۹۹ ساله در اختیار شهرداری نگین شهر و استفاده مردم شریف قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بر اساس توافق صورت گرفته در بودجه سال آینده شهری نگین شهر پیش بینی لازم جهت ایجاد پارک و فضای سبز در مسیر رفاه مردم صورت گرفته است.

لازم به ذکر است نگین شهر چهاردهمین مقصد سفر شهری دکتر زنگانه استاندار گلستان است که رضایتمندی مردم شریف و قدرشناس را به همراه داشته است.

استاندار گلستان در بدو ورود به نگین شهر مورد استقبال مردم قدرشناس قرار گرفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با نخبگان ، علما و معتمدین دیدار و گفتگو کرد و همچنین در جشن اهدا زمین رایگان و جشن خیابانی اعیاد شعبانیه در بین مردم حاضر شد.

انتهای خبر

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۷ ق.ظ

دیدگاه