آخوند رهبرمدیر مرکز جامع علوم دینی شهرستان آق قلا، شرط مقابله با رژیم صهیونیستی اتحاد و انسجام مسلمین می باشد

کدخبر، :۶۰۹۴۸

البرزگلستان/ «آخوند عبدالرزاق رهبر» در میزگرد تخصصی «قدس؛ محور وحدت و مقاومت» که به ابتکار مرکز «مفتاح» تبلیغات اسلامی گلستان و با حضور اساتید حوزه و دانشگاه شیعه و سنی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: مسجدالاقصی از جایگاه بالایی در دین مبین اسلام برخوردار بوده و آن را بعد از مسجد الحرام و مسجد نبوی، سومین مسجد بزرگ جهان اسلام یاد کرده اند.

به گفته وی؛ مسلمانان حدود ۱۳ سال به طرف قدس نماز خواندند و بعد از آن قبله به سمت مسجدالحرام تغییر یافت.

مدیر مرکز جامع علوم دینی شهرستان آق قلا، شرط مقابله با رژیم صهیونیستی را اتحاد و انسجام مسلمین دانست و گفت: اگر فرهنگ جهاد و مقاومت در بین مسلمین جاری و ساری باشد به راحتی می توانند با دشمن غاصب مقابله کنند.

وی، افزود: به خاطر کم توجهی برخی از حکومت های اسلامی به مسئله فلسطین، دشمن به خود اجازه می دهد به مقدسات و سرزمین فلسطینیان تجاوز کند.

به گفته وی؛ از بزرگترین برتری هایی که پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نسبت به سایر انبیاء گذشته داشتند، این بود که در شب معراج در نماز جماعت بر تمامی پیامبران الهی امامت کردند.

آخوند رهبر با اعلام اینکه ایستادگی و پایداری امام خمینی (ره) در برابر استکبار جهانی باعث فخر جهان اسلام است، تصریح کرد: آن امام همام بدون اینکه واهمه ای از ابرقدرت ها داشته باشد در مقابل آنها ایستادگی کرد و این انقلاب را به ثمر رساند.

وی، ادامه داد: در کشور مدیرانی که به سمتی گمارده می شوند باید عاشق قدس و پیروزی جبهه مقاومت باشند و از آنها حمایت کنند.

روز قدس روز بیعت مسلمانان با اسلام است

امام جمعه موقت بندرگز نیز در این نشست با اشاره به دلایل قرآنی و روایی حمایت از فلسطین، اظهار کرد: روز جهانی قدس روز بیعت مسلمانان با اسلام و رهبری است.

«حجت الاسلام سید تقی سادات مزنگ»، افزود: خداوند در آیه ۹۲ سوره مبارکه «انبیاء»، امت اسلامی را یک امت دانسته و بر همدلی آنها تأکید کرده است.

به گفته وی؛ روز قدس امر جامعی است که خداوند در آیه ۶۲ سوره مبارکه «نور» بدان اشاره کرده و بر انجام آن فرمان داده است.

امام جمعه موقت بندرگز، مسئله قدس را اولویت جهان اسلام دانست و گفت: امروز فلسطینیان از همه مسلمانان طلب یاری می کنند و به حمایت امت اسلامی از آرمان ملت فلسطین دلگرم می شوند.

وی، افزود: رژیم اشغالگر قدس به دنبال اشغال نیل تا فرات بود؛ ولی امروز با مقاومت جبهه حق، دور خودش محصور شده است.

به گفته وی؛ ثواب شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از صهیونیست ها کمتر از ثواب شب های قدر نیست.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۹ ق.ظ

دیدگاه