مهندس سیدالنگی شهردار گرگان از بهره برداری ۱۳طرح و پروژه در حوزه فضای سبز شهری خبرداد

کدخبر:۷۵۸۷۴

البرزگلستان/سید محمدرضا سیدالنگی بعدازظهر چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه های توسعه فضای سبز شهرداری گرگان اظهار کرد: اگر امروز ۱۳ طرح و پروژه در حوزه فضای سبز شهری به بهره برداری می رسد بخش عمده آن به خاطر حمایت ‌های فرماندار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر از شهرداری بوده است.

 

سیدالنگی با اشاره به اجرای طرح مشترک با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان کرد: آسیب شناسی درختان شهری را با کمک دکتر شتایی (رئیس دانشگاه) برای نخستین بار در سطح کشور در گرگان آغاز کرده ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: بافت تاریخی این مکان که در آن حضور داریم (محله سبزه مشهد) تاریخ غنی گرگان را به ما یادآوری می‌کند که باید قدر آن را بدانیم.

 

سیدالنگی تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر این افتخار را دارد که در یکسال گذشته ۶۰ هزار متر مربع به سرانه فضای سبز شهری اضافه کرده است.

 

وی با اشاره به راه اندازی سامانه نظارت بر سیستم فضای سبز شهری بیان کرد: با راه اندازی این سامانه در حوزه GIS، کوچکترین و جزئی ترین اطلاعات در حوزه سازمان سیما، منظر و فضای سبز قابل دریافت و مشاهده است.

 

شهردار گرگان در پایان از استانداردسازی ۲۰ پارک بازی کودکان پس از سال‌ها خبر داد.

 

لازم به ذکر است در این آیین که با حضور مسئولان شهری از جمله اسماعیل نادری فرماندار، شعبان شتایی رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد ۱۳ طرح در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان به بهره برداری رسید.

پایان خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۶ ب.ظ

دیدگاه