دکتر شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان در گروه خبری فجر گلستان ، از افتتاح ۱۶۶ پروژه مخابراتی در استان در ایام دهه فجر خبرداد

کدخبر:۷۵۶۴۶

البرز گلستان مدیر مخابرات منطقه گلستان با حضور در جمع خبرنگاران گروه خبری فجر گلستان ، از افتتاح ۱۶۶ پروژه مخابراتی خبر داد .

 

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان دکتر غلامعلی شهمرادی با حضور در جمع خبرنگاران گروه خبری فجر گلستان به تشریح اقدامات و پروژه های آماده افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر پرداخت .

 

مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اهم پروژ های مخابرات از هفته دولت تا دهه فجر همچون توسعه فیبر نوری و اتصال منازل و کسب و کارها به فیبر نوری همچنین توسعه اینترنت پرسرعت همراه اول گفت : ۱۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان در سه ماهه گذشته آماده افتتاح و بهره برداری می باشد .

وی افزود : تمامی این پروژه ها بر اساس عدالت ارتباطی انجام شده که رضایت مندی مردم استان را در پی خواهد داشت .

 

دکتر غلامعلی شهمرادی با تاکید بر اینکه توسعه ارتباطات مخابراتی در روستاها از برنامه های اولویت دار مخابرات می باشد گفت : بیش از نیمی از پروژه های آماده افتتاح در دهه مبارک فجر در روستاها بوده که اعتبار تخصیص یافته بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان می باشد .

 

وی از عملیات جهادی یکروزه مخابرات جهت بازسازی شبکه مخابراتی در شهرستانها بعنوان یک اقدام نوآورانه نام برد و گفت : با انجام این عملیات جهادی در ۴ شهرستان ، این برنامه همچنان ادامه داشته تا در تمامی شهرستانها شبکه مخابراتی ترمیم و خرابی های موجود در یک روز برطرف و ارتباط با کیفیت تحویل مشترک شود .

 

مدیر مخابرات منطقه گلستان از تحول زیرساختی در حوزه ارتباطات در سال ۱۴۰۳ نیز خبر داد و آنرا از برنامه های سال آینده دانست .

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۸ ب.ظ

دیدگاه