سری جدید برنامه طنز تاکسی خنده سیمای گلستان با حال و هوای انتخاباتی وارد خانه های مردم می شود

کدخبر:۷۵۲۸۱

سری جدید برنامه طنز تاکسی خنده به بهارستان می رود

البرز گلستان سری جدید برنامه طنز «تاکسی خنده » سیمای گلستان با حال و هوای انتخاباتی تقدیم بینندگان همیشه همراه می شود.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، سری جدید این سریال طنز در قالب ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی سید روح الله بنی عقیل در فصل چهارم خود رنگ و بوی انتخاباتی به خود میگیرد و با عنوان «تاکسی بهارستان» روی آنتن می رود.

این سریال داستان شخصیتی به نام مظفر است که در فصل های قبلی برنامه و فعالیت های او را بیننده دیده بود و در این فصل حالت پویایی و فعال بودن در مورد انتخابات را در خود احساس کرده و دنبال تحصیل و دانش و کار رفته و حتی در زمینه های اشتغال زایی ورود کرده و هم اکنون در این فصل خودش مدیر یک شرکت شده و میخواد در انتخابات شرکت کند و برای این دوره از مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده و در این سریال با رویکرد انتخابات و به بهانه های مختلف در این سریال در هر قسمت با موضوع انتخابات برای مردم در قالب طنز روی آنتن می رود و در هر قسمت با بحث «اخلاق انتخاباتی»، «مسئله تضارب آرا» و مسئله «خرج و مخارج تبلیغات» که باید شفاف باشد و «مسائل قانون مندی» و … در این سریال به آن پرداخته می شود.

نویسنده و بازیگردان مجتبی طالبی، تصویربردار حمیدرضا اسماعیل پور، صدابردار حمیدرضا فقفوری و بازیگران که تلفیقی از جوانان و پیشکسوتان از جمله میلاد گیلانی در نقش مظفر، دواود سعیدی و الله قلی نظری و زهرا امامی و …. است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۶ ق.ظ

دیدگاه