مدیرمخابرات منطقه گلستان درجلسه مجمع نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی:درسرویس اینترنت استان بااستفاده سه برابری مشترکین وافزایش حجم ترافیک مشکلی نداشتیم

مدیر مخابرات منطقه گلستان خبر داد:
رشد ۶۴ درصدی فیبررسانی در سال ۹۹

البرز گلستان درجلسه مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ، مدیر مخابرات منطقه گلستان از رشد ۶۴ درصدی فیبررسانی در استان خبرداد .
به گفته روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس شهمرادی با اعلام این خبر که فیبررسانی به نقاط مختلف استان از رشد ۶۴ درصدی برخوردار بوده است گفت : با توجه به خصوصی شدن مخابرات از سال ۸۸ تا کنون نه تنها تاثیری در کاهش میزان کیفیت خدمات نداشته است بلکه به دور از نگاه اقتصادی و تجاری، خدمت رسانی در لایه های مختلف مشتریان با تلاش بیشتری انجام گرفته بطوریکه میزان فیبررسانی به ۵۰۰۰ کیلومتر رسیده است .
وی با اشاره به ویژگی مخابرات منطقه گلستان در ارائه خدمت به هم استانی ها گفت : پایداری شبکه در هر شرایطی علی الخصوص در بحران های طبیعی و جفرافیایی همچنین کیفیت شبکه از خصوصیاتی است که به لطف خدا و همت کارکنان به آن می بالیم .
مدیر مخابرات منطقه گلستان تاکید کرد : در حوادث طبیعی همچون سیل به هیچ عنوان قطعی ارتباط وجود نداشته و پایداری ارتباطات در آن زمان به عنوان ابزاری برای رسیدگی بهتر به اوضاع آسیب دیدگان در اختیار سایر نهادها قرار گرفته بود.
همچنین کیفیت شبکه در دوران کنونی و ضرورت داشتن سرویس اینترنت مطلوب ، موجب شده است تا علی رغم استفاده سه برابری مشترکین از این سرویس و افزایش حجم ترافیک مشکلی در این زمینه نداشته باشیم .
رحمت ا… نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان نیز با توجه به نیازهای متفاوت مردم استان به ارتباطات مخابراتی و خدمات و سرویسهای به روز گفت : ضرورت و اهمیت فناوری اطلاعلات و ارتباطات به ویژه در زمان حال بر کسی پوشیده نیست و اگر موانعی در زمینه توسعه و ارتقاء زیرساختهای مخابراتی دراستان باشد می بایست با همکاری سازمان ها و نهاد های ذیربط برطرف شود .
وی از آمادگی مجمع نمایندگان استان در خصوص رفع موانع به منظور افزایش و بهبود کیفیت خدمات و زیرساختهای مخابراتی خبر داد و افزود: باعث خرسندی است که به هرجایی از استان که مراجعه می کنیم ارتباطات مخابراتی در دسترس است و اگر نارسایی وجود دارد باید تمهیدات لازم برای رفع آن در نظر گرفته شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۳ ب.ظ

دیدگاه