مقاله/دکتر پزشکیان انتخابی برای اجرای ایده های جدیدتردر حل مشکلات اقتصادی و…

کدخبر:۷۸۰۹۴

البرز گلستان ✍ دکتر پزشکیان انتخابی برای اجرای ایده های جدیدتردر حل مشکلات اقتصادی و…

📚پس از برگزاری زود هنگام انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب دکتر مسعود پزشکیان بعنوان‌ رئیس جمهور منتخب مردم با توجه به صفاتی که از آقای پزشکیان بیان می شود بعنوان یک شخصیت دینی و مذهبی و علمی وفادار به نظام و اینکه وی مکان ستادهای انتخاباتی خود را در دل مردم اعلام کرد و ابراز عدم وابستگی جناحی نمود و بهره گیری از متخصصین متعهد را در راس انتخاب خود گذاشته یقینا باید شاهد دولتی متفاوت از آنچه اعلام می شود بود.
✅هر چند شنیده ها حاکیست عده ای سریع بفکر تهیه اسامی و لیست جایگزین مدیران دولت قبل می باشند وسعی برآن دارند از این بلوا حلوایی برای خوددرنشست‌های صبحگاهی ، ظهر گاهی و شامگاهی عجولانه درست کنند.
◀️ولی با توجه به طبع دکتر پزشکیان باید منتظر لیست های غیر از لیست های شبانه باشیم . متاسفانه رسم قدیمی شام و ناهارهای آنچنانی برای عده ای در بعضی شهر راه اندازی شده می تو اند نتیجه معکوسی برای مردم رای دهنده ضربه خورده از وضعیت اقتصاد و معیشتی فعلی باشند.
یقینا رای مردمی دکتر پزشکیان در این برهه از زمان می تواند تحولات جدیدی در عرصه اقتصاد و سیاست و فرهنگ و سلامت، بازنشستگان و رسانه‌ها و..بوجود آورد
❎ انتطار می باشد از تصمیم گیران سیاسی کمی عجله در لیست دهی و اعلام اسامی نکنند ودولت فعلی تا معرفی دولت جدید مدیران با ارامش به خدمات دهی ادامه دهند و گاها مشاهده می شودبعضی از مدیران قدیمی به بهانه مرخصی و یا بازنشستگی و یا … در خدمات دهی به مردم مراجعه کننده ضعیف عمل می کنند که این نمی تواند برای کشور نتیجه مطلوبی باشد.
انشالله دوستان جدید به موقع برای مدیریت های تعیین شده معرفی می شوند و نوبت فعالیت و نمایش مدیریت آنان نیز برای مردم اجرا می شود.
✍نظر نگارنده بر این است نگذارید این حلاوت پیروزی انتخاب مردمی کمی به کام مردم گرفتار تلخ اید.
یقینا جناب دکتر پزشکیان حامل پیامهای مثبتی برای رفع مشکل جامعه در عرصه داخلی و خارجی با استفاده از مشاوران خبره و ظرفیت ها و توانمندی‌های جامعه ایرانی می باشد.
الخیر فی ما وقع
انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳ ق.ظ

دیدگاه