مدیرکل دفتر امور راهداری، تجهیز ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای :استان گلستان در تعمیرات و بازسازی و ساخت راهدارخانه ها فعال و نیاز به تزریق اعتبارات دارد

کدخبر:۷۵۰۲۳

مدیرکل دفتر امور راهداری، تجهیز ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای :

اتفاقات خوبی در تعمیرات و به روز رسانی ماشین آلات راهداری استان گلستان در حال انجام است

البرز گلستان مدیرکل دفتر امور راهداری، تجهیز ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: اتفاقات خوبی در تعمیرات و به روز رسانی ماشین آلات راهداری استان گلستان در حال انجام است که تکمیل آنها به تزریق اعتبارات نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، غلامعباس بهرامی نیا در بازدید از وضعیت و روند بازسازی ماشین آلات راهداری و ساخت راهدارخانه های استان اظهارکرد: با توجه به فصل زمستان و فرارسیدن راهداری نوروزی، با تخصیص اعتبارات به مجموعه ، بهره برداری از این ماشین آلات تسریع می شود.

به گفته وی، با توجه به قول مساعد پیمانکاران مرتبط تعداد ۱۴ دستگاه از کامیون های بنز مدل ۶۲ و ۶۳ که پتانسیل خوبی برای عملیات راهداری استان است، تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

بهرامی نیا ادامه داد: علاوه بر کامیون های استان از استان های همجوار خراسان رضوی و شمالی

نیز به استان تعدادی ناوگان اعزام شده که در دست تعمیر و بازسازی اساسی قرار دارد.

وی با بیان اینکه استان گلستان در تعمیرات و بازسازی و ساخت راهدارخانه ها فعال است، تصریح کرد: در برخی از این پروژه ها،استان از برنامه زمان بندی هم جلوتر است.

بازدید از کارگاه مرکزی تعمیر ماشین‌آلات سنگین راهداری،بازدید از وضعیت ماشین‌آلات ادارات شهرستانی ،بازدید از سوله های شن و نمک و پروژه های احداثی و بازدید از ساختمان در دست احداث راهدارخانه گرمابدشت در محور گرگان -شاهرود(توسکستان) جزو برنامه های بازدید و سفر یکروزه بهرامی نیا به استان بود.

مدیرکل، معاون راهداری و مسوول ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان و جمعی از همکاران نیز این مقام سازمانی را در بازدیدها همراهی می کردند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۲ ب.ظ

دیدگاه