دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:آمادگی های لازم برای راهداری زمستانه با تامین تجهیزات و ادوات اولیه راهداری داریم

کدخبر: ۷۴۸۹۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:
پیگیر پروژه های عمرانی در دست اجرا هستیم
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: نهایت استفاده از فرصت های باقی مانده سال ۱۴۰۲ را برای پیگیری و بهره برداری پروژه های در دست اجرای اداره کل در بخش های مختلف خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، عادل مصدقی در جلسه شورای راهداری که بمناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با بیان اینکه به پیمانکاران برای تکمیل و اتمام برخی از پروژه های نیمه تمام تاکیدات لازم شده است،اظهارکرد: از جمله این پروژه ها رفع ۹۵ نقطه پرتصادف راههای استان است که در اولویت ویژه این ایام قرار دارد تا با رعایت مسایل فنی آنها در کوتاه ترین زمان ممکن به صفر برسند.
وی همچنین از بهسازی جاده خوش ییلاق و بازسازی پل هایی که براثر سیلاب ها تخریب شدند، بعنوان پروژه های دیگری نام برد که فکر عاجل برای آنها خواهد شد.
مصدقی، افزایش حساسیت برای تصادفات را وظیفه سازمانی دیگر بیان کرد و ادامه داد: افزایش آمار تصادفات در ۸ ماهه سال جاری نگران کننده است و برای اقدامات پیشگیرانه بیشتر با پلیس راه هماهنگی های لازم را خواهیم کرد.
مصدقی تصریح کرد: همچنان آمادگی های لازم را برای راهداری زمستانه داریم و در تامین تجهیزات و ادوات که جزو لوازم اولیه راهداری است، اهتمام ویژه می کنیم.
وی افزود: حضور فعال و موثر در محورهای مواصلاتی، منظم بودن راهها و بهتر شدن شرایط فعالیت های راهداری در طول راهها همزمان با فرارسیدن نوروز هم از وظایف سازمانی دیگر است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان درباره تامین نیرو و ماشین آلات سبک و سنگین راهداری گفت که با ابلاغ منابع مالی آنها به شهرستان ها تاکید شده که بزودی سند هزینه را تحویل دهند.
مصدقی ادامه داد: اطلاع رسانی عملکرد اداره کل در حوزه های مختلف با هدف جهاد تبیین نیز بخش لاینفک اقدامات خواهد بود که انجام می شود.
هدف از جلسه شورای راهداری که با حضور معاونین و روسا و کارشناسان ستادی و شهرستانی برگزار شد،آمادگی های زمستانه و تقدیر از زحمات همکاران و پیمانکاران شاغل در بخش‌ راهداری، راهداران و کارکنان حوزه راهداری بود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۸ ب.ظ

دیدگاه