دکتر زنگانه استاندار گلستان : آب شیرین کن و سد میرداماد برای تامین آب شرب استان باید با دقت و سرعت بیشتری پیگیری شود

کدخبر:۵۶۷۹۲

البرز گلستان/

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، دکتر زنگانه استاندار گلستان در این جلسه، با تاکید برای اجرای طرح های اضطراری برای تامین شرب شهرها و روستاهای استان، اظهار داشت: موضوع آب شیرین کن و سد میرداماد نیز از جمله طرح های تامین شرب استان است که باید با دقت و سرعت بیشتری پیگیری شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان نیز در این جلسه، در خصوص ۶ طرح آبرسانی که از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به آب منطقه ای واگذار شده  است، گفت:در بخش اقدامات اضطراری تامین شرب در ۶ ماهه اول برای شهر گرگان، یک حلقه چاه حفر و تجهیز و برقرسانی و متصل شد. ۲ حلقه چاه که حفر شده بود، تجهیز و برقرساتی و متصل و یک ایستگاه پمپاژ و یک مخزن ۲ هزار متر مکعبی تجهیز و برقرسانی و وارد مدار شد.

در ۶ ماهه دوم نیز سه حلقه چاه که حفر شده است، تجهیز و برقرسانی و یک حلقه چاه نیز حفر ، تجهیز و برقرسانی و یک مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی نیز وارد مدار می شود.

مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: با بحث و بررسی های انجام شده، مقرر شد طرح های اضطراری تامین شرب استان، مورد تجدید نظر قرار گیرد و آن بخشی به مدار وارد شود که تاثیرگذاری بیشتر برای بحث شرب گرگان داشته باشد. و مقرر شد در جلسه ای دیگر موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین سایر پروژه های اضطراری آماده اجرا داریم که در صورت اعتبار بتوانیم آن را انجام دهیم.

گفتنی است در این جلسه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب نیز گزارشی از وضعیت آب شرب و اقدامات انجام شده طی سال جاری، اصلاح شبکه ها و طرح هایی برای تامین منابع ارائه کرد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۴ ق.ظ

دیدگاه