دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از فعالیت ۲۶۱ راهدار در امور راهداری جاری و دوره ای استان خبر داد

کد خبر:۷۴۸۲۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای :

۲۶۱ راهدار در امور راهداری جاری و دوره ای گلستان فعالیت دارند

البرزگلستان/راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تبریک یکم دی ماه روز راهدار و قدردانی از زحمات خستگی ناپذیر راهداران و عوامل راهداری استان، گفت: ۲۶۱ راهدار بطور مستقیم در امور راهداری جاری و دوره ای و در طرح های مختلف برای ارتقای ایمنی و کیفی راههای استان هم اکنون تلاش می کنند.

عادل مصدقی در حاشیه میز خدمت نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی در حسینیه ثارا…گرگان همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان طی مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اظهارکرد: راهداری جزو ۵ شغل سخت دنیاست و راهداران در سرما و گرمای سخت به مردم خدمات می دهند که شیرینی ها و لذت های خاصی هم به دلیل خدمت به مردم در این شغل وجود دارد.

وی ادامه داد: به جهت ارج نهادن به خدمات شایسته تلاشگران عرصه راهداری، پیگیری های ملی و استانی برای رفع دغدغه ها و مشکلات معیشتی و تبدیل وضعیت و مزایا در مناسبت های مختلف، برای آنان در دست اقدام است.

به گفته وی، با نگاه مثبت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آینده اتفاقات بهتری نیز برای آنان خواهد افتاد.

مصدقی، مسکن راهداران را در دست پیگیری دانست و گفت که بناشده در دستور کار شورای هماهنگی راه و شهرسازی قرار گیرد تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

وی اظهارکرد: از اقدامات اساسی و موثر نوسازی برای انجام بهتر فعالیت های راهداری نوسازی ناوگان راهداری بوده که با خرید ۳ دستگاه از محل مصوبه سفر اول سفر ریاست جمهوری به استان به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان،ناوگان بیل مکا

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲:۵۸ ب.ظ

دیدگاه