لیاقتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی خبرداد:تجلیل از برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری فردا و درسهایی از قرآن

کدخبر:۷۴۵۲۸

تجلیل از برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری فردا و درسهایی از قرآن با حضور لیاقتی مدیر آموزش و پرورش

البرز گلستان /حضور دانش آموزان و همکاران  منتخب استانی و کشوری جشنواره های فرهنگی هنری فردا و درسهایی از قرآن  با حضور لیاقتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی و معاونین و کارشناسان برگزار گردید.

🔻لیاقتی مدیر آموزش و پرورش گفت توجه به مسائل پرورشی و تربیتی یکی از راهبردهای اصلی آموزش و پرورش است. جهت رونق  فعالیت های پرورشی، امسال تلاشمان این است که برنامه‌های پرورشی را با چند محور دنبال کنیم و محور اصلی، نقش‌آفرینی دانش‌آموزان می باشد.
دانش‌آموزان باید در تمام برنامه‌های پرورشی و فرهنگی و بلکه برخی از برنامه‌های اجرایی و عملیاتی و حتی آموزشی مدرسه نقش آفرینی داشته باشند.

🔻معلم معاونت پرورشی و فرهنگی ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال دانش آموزان و همکاران در جشنواره ها نیز عنوان نمودند که ازمجموع ۱۲۰۰ اثر ۵۰۰ اثر برتر شهرستانی ، ۳۳ اثر استانی ، ۷ اثر کشوری در حوزه فرهنگی هنری و ۵ رتبه برتر کشوری درسهایی از قرآن  را دانش آموزان و همکاران کسب نمودند.
معلم به این نکته اشاره داشتند که طبق انسجام برنامه‌های پرورشی و کار مدیران و همکاران در قالب برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی مدارس، ان شاء الله سال جاری تداوم موفقیت ها بیش از پیش را خواهیم داشت.

🔻درحاشیه برنامه، زمانی کارشناس فرهنگی هنری در قالب کلیپ، فعالیت های حوزه معاونت پرورشی را تدوین و به نمایش گذاشت و در پایان توسط مسئولین از کلیه منتخبین تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۴:۱۱ ب.ظ

دیدگاه