فراهی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان خبرداد:۱۴پروژه آموزشی و ورزشی در سفر جمهور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

کدخبر:۷۴۵۲۴

افتتاح و بهره برداری از ۱۴ پروژه آموزشی و ورزشی در سفر دوم ریاست محترم جمهور به گلستان

البرزگلستان/سفر ریاست محترم جمهور به گلستان ۱۴ پروژه آموزشی و ورزشی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان، وحید فراهی گفت: ۱۴ پروژه آموزشی و ورزشی با ۴۷ کلاس درس و ریز بنای ۶۵ هزار متر مربع آماده می باشد که در سفر دوم ریاست محترم جمهور و هیات وزیران افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان اعتبار این پروژه ها را بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اکثر این پروژه ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان ساخته شده و عدالت آموزشی نیز رعایت شده است.

وحید فراهی گفت: یکی از سیاست‌های بسیار مهم نوسازی مدارس در دولت سیزدهم به اتمام رساندن و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام و متوقف بوده است.

وی افزود: پروژه های آموزشی و ورزشی بزرگی در استان بود که نیاز به اعتبار زیادی داشته و چندین سال متوقف شده بود که در این دولت با تزریق اعتبار امسال درب آنها به روی دانش آموزان گشوده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به منظور بهره‌برداری از پروژه‌های مصوب سفر اول بر اساس برنامه قبلی در انتهای آذرماه و همزمان با شب یلدا به گلستان سفر می‌کنند

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۹ ب.ظ

دیدگاه