درآستانه سفردوردوم رئیس جمهور به استان گلستان:مجموعه رنحیره ای بشارت کردکوی (بزرگترین گاوداری شمال کشور )خواستار تسهیلات جهت راه اندازی فازدوم گاوداری۲۵۰۰راسی

کدخبر:۷۴۵۱۱

البرز گلستان/بزرگترین گاوداری شمال کشور با سرمایه گذاری مجموعه فراورده های لبنی بشارت اشوراده و مشارکت بانک کشاورزی به زمین زده شد.

بنیانگزار این مجموعه یحیی بشارتی و اعضای هیئت مدیره فرهاد، فرزاد و فرشاد بشارتی می باشند.

بر اساس این گزارش، این طرح در زمینی به مساحت ۱۰۷هزار متر مربع ،با ظرفیت ۲۵۰۰ راس دام مولد و ۵۰۰۰ راس کل و با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۳۵۰ میلیارد ریال احداث و با راه اندازی آن، زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر به طور مستقیم فراهم می شود.

شایان ذکر است فاز اول این طرح به مساحت ۴۲۸۰۰ متر مربع با ظرفیت ۱۰۰۰ راس دام مولد و ۲۰۰۰ راس کل و سرمایه ۲۱۵۰میلیارد ریال احداث خواهد شد که مبلغ ۱۴۲۶ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات بانک کشاورزی استان گلستان تامین می شود.

این مجموعه فعلا یک هزار راسی روزانه ۱۸ نن شیر جمع آوری و به کارخانه لبنیات آشوراده ارسال می گردد.

این مجموعه برای راه اندازی فاز دوم نیازمند تسهیلات دولتی می باشد. و در فاز دوم نیازمند اشتغال ۱۳۰ نفر می باشد.

 

مشکلاتی که این مجوعه برای رسیدن یک مجوعه پویا و اشتعال زا

فرشاد بشارتی از مدیران این مجموعه گفت :باتوجه به اینکه مجموعه زنجیره بشارت یکی از بزرگترین یکی از بزرگترین دام شمال کشور می باشد و با توجه به این موضوع که اعتبارات موجود در استان برای اجرای طرح بسیار کم می باشدخواستار افزایش اعتبار با همکاری مسئولین کشوری و استانی به ای راه اندازی هر چه سریعتر گاو داری ۲۵۰۰ راسی می باشد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۰ ق.ظ

دیدگاه