دکتر سید مناف هاشمی معاون حمل ونقل و ترافیک تهران خبر داد:موافقت دولت با خرید ۳ هزار دستگاه اتوبوس

‌‌ ( موافقت دولت با خرید ۳ هزار دستگاه اتوبوس

? معاون حمل ونقل و ترافیک تهران با اشاره به رایزنی شهرداری تهران با دولت به خرید اتوبوس از موافقت دولت جهت تامین و خرید ۳ هزار دستگاه اتوبوس خبر داد .

البرز گلستان ? به گزارش روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک؛ «سید مناف هاشمی» در بازدید از کارخانه واگن سازی تهران و خط تولید اولین رام قطار متروی ملی که با حضور «پیروز حناچی »شهردار تهران،«علی آقامحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و «حمیدرضا طیبی» رئیس جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد گفت : برابر رایزنی های صورت گرفته به منظور تامین مالی قرارداد ساخت ۲۱۰ واگن به نتایجی رسیده ایم و امیدواریم این ظرفیت به زودی فعال شود .

? وی با اشاره به اینکه تهران به بیش از ۴ هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد گفت: در زمینه ساخت اتوبوس هم طی مکاتباتی که شهردار تهران با دولت داشت، دولت تاکنون با خرید سه هزار دستگاه اتوبوس موافقت کرده است و آنجا هم به دنبال راه هایی برای تامین مالی این خرید هستیم.

? به گفته ی هاشمی در ایران حدود یازده کارخانه تولید اتوبوس وجود دارد که در این سال ها همه تعطیل شده اند به نظر من نیاز داخل به اتوبوس فرصتی است که می توان با آن تمامی کارخانه ها را فعال کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۰ ق.ظ

دیدگاه