حسینی سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در نشست با جمعی از شهزدازان:با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ۱۴۰۲ ، شهرداری ها نسبت به ارائه بودجه سال ۱۴۰۳ اقدام نمایند

کدخبر:۶۴۲۴۰

در دیدار تعدادی از شهرداران استان با سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان عنوان شد:
شهرداری های استان آمادگی خود را در مواجهه با سیلاب حفظ نمایند/ نیاز شهرداری های کوچک به کمک های بیشتر دولتی

البرز گلستان/در دیدار تعدادی از شهرداران استان، با سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان بر لزوم کمک های دولتی به شهرداری های استان به ویژه شهرداری های کوچک تاکید شد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، در این دیدار اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ۱۴۰۲ ، شهرداری ها نسبت به ارائه بودجه سال ۱۴۰۳ اقدام نمایند و رایزنی های لازم را با کارشناسان دفتر امور شهری انجام دهند تا در اجرا با مشکل مواجه نشوند.

مهندس سید محسن حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال تاثیرات غیر مستقیم سامانه ال نینو را در پیش داریم و باید احتمالا منتظر باران های خشن و سیل آسا با شدت بالا باشیم شهرداری های استان آمادگی خود را در مواجهه با سیلاب حفظ نمایند.

شهرداران شهرهای آق قلا ، مراوه تپه ، صادق آباد ، تاتارعلیا ، انبارالوم ، دوزین ، قرق ، سیجوال ، فراغی ، نوده خاندوز و گلیداغ در این دیدارها ضمن ارایه توضیحاتی پیرامون حوزه مدیریت خود و طرح دیدگاه های خود در خصوص مسائل شهری، اظهار کردند: کمک های دولتی به شهرداری های کوچک با توجه به اینکه وضعیت درآمدی برخی شهرها کفایت نمی کند، ضروری به نظر می رسد.
انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۵ ق.ظ

دیدگاه