در دیدار مدیر کل کتابخانه های استان با سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری گلستان عنوان شد:هر پیشرفتی مبتنی بر فرهنگ است و پایه فرهنگ هم کتاب است

کدخبر:۷۴۲۱۱

البرز گلستان/در دیدار مدیر کل کتابخانه های استان با سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری گلستان عنوان شد:
پرداخت نیم درصد از درآمد سهم کتابخانه های عمومی توسط شهرداری ها به توسعه فرهنگی شهر ها کمک می کند

در دیدار مدیر کل کتابخانه های استان با سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری گلستان تاکید شد، پرداخت نیم درصد از درآمد سهم کتابخانه های عمومی توسط شهرداری ها به توسعه فرهنگی شهرستان ها کمک می کند.

مهندس سید محسن حسینی سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، در این دیدار اظهار کرد: از نظر ما هر پیشرفتی مبتنی بر فرهنگ است و پایه فرهنگ هم کتاب است.

وی بیان کرد: باید فرزندان خود را از کودکی کتابخوان کنیم تا لذت مطالعه را حس نمایند تا در آینده در هر شغلی ورود داشته باشند، استان و کشور را با وضعیت مناسب تری اداره نمایند.

مهندس حسینی تصریح کرد: تلاش مان را در مجموعه شهرداری ها به کار می گیریم تا کمک های شایسته ای به اداره کل کتابخانه های استان در این زمینه بشود.

مدیر کل کتابخانه های استان و امام جمعه آق قلا در این دیدار ضمن تبریک تصدی مسئولیت، اظهار کرد: چنانچه شهرداری ها نیم درصد از درآمد خود را طبق قانون در بحث کتابخانه های استان هزینه کنند ، کمک موثری به فرهنگ استان خواهند کرد.

حاج آخوند میرزاعلی گفت : سرانه تعداد کتابخانه های عمومی موجود نسبت به جمعیت شهری استان از جمله در شهر گرگان تعداد کتابخانه های موجود ، در حد استاندارد نیست و نیاز به شهرداری ها شهرداری ها در این زمینه احساس می شود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۳ ق.ظ

دیدگاه