با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ورئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان جلسه ستاد شاهد دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

کدخبر:۷۳۹۲۵

البرز گلستان/جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزارشد.

جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برگزار شد

به گزارش ایثار واحد گلستان، جلسه شورای ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه، مهندس موسوی مدیر ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه و جمعی از اعضای ستاد در محل دفتر ریاست برگزار شد.

محمدعلی طالع زاری در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی دستگاه ها و نهادها که به یادگاران دفاع مقدس و جامعه ایثارگری خدمت می‌کنند گفت: این جلسه در خصوص بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد وایثارگر، نحوه برگزاری کلاسهای تقویت بنیه علمی و استاد مشاور و طرح تشویق دانشجویان ممتاز و همچنین برگزاری هشتمین جشنواره جایزه ملی ایثار برگزار شد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بنیاد شهید و امور ایثارگر استان و دانشگاه علوم پزشکی افزود: این تفاهم نامه بستر مناسبی است تا دانشجویان مبتکر و خلاق از خدمات علمی، آموزشی و فنی بهره مند شده و به حول و قوه الهی در آینده نه چندان دور بتوانیم تلاش های موفقی را در حوزه توسعه علم و فناوری با بهره برداری از ظرفیت های دانش محور وابسته به جامعه ایثارگری داشته باشیم.

در ادامه این جلسه دکتر گل فیروزی رئیس دانشگاه گفت: از اولویت کاری دانشگاه و دانشجویان شاهد و ایثارگر باید گام برداشتن به سوی ثبت اختراع باشد چرا که راه ارتقای دانشگاه به سمت دانشگاه نسل جدید در ثبت اختراع می‌باشد.

مهندس موسوی مدیر ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد ستاد گفت: دانشگاه در حال حاضر دارای ۲۴۱ دانشجوی شاهد و ایثارگر می‌باشد که بیشترین دانشجوی شاهد و ایثارگر مربوط به دانشکده پزشکی می‌باشد.

 

مهندس موسوی با اشاره به اینکه طرح استاد مشاور را با حضور ۲۳ استاد برای این دانشجویان اجرا کردیم گفت: طرح تقویت بنیه علمی را نیز برای دانشجویان اجرا نموده که امیدواریم بتوانیم در هشتمین جشنواره ملی ایثار نماینده‌ای از دانشگاه در این جشنواره معرفی نماییم.

انتهای پیام

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۶ ق.ظ

دیدگاه