دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان: جرائم بازدارنده پلیس راه نقش مهمی در تردد بدون بارنامه وانت بارها دارد

کدخبر:۷۳۶۶۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

البرز گلستان جرائم بازدارنده پلیس راه نقش مهمی در تردد بدون بارنامه وانت بارها دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه برخورد پلیس راه ظرفیت بسزایی در بازدارندگی وانت بارهای برون شهری از تردد بدون بارنامه دارد، گفت: تشکیل تیم و اجرای طرح مشترک کنترل های دروازه ای به تداوم موفق ساماندهی وانت بارها کمک می کند.

عادل مصدقی در جلسه ساماندهی وانت بارهای برون شهری با حضور مسوولان امنیتی استانداری، ستاد قاچاق کالا و ارز و دستگاههای اجرایی مرتبط استان افزود: یکی از مزایای تشکیل و اجرای این طرح مشترک، استفاده از ظرفیت شهرستان ها، ستاد و صنوف بخش است.

وی،ظرفیت های دیگری را که نقش مهمی در کنترل این ناوگان و بویژه موسسات وانت بار تلفنی دارند، شهرداری ها و بازارگاههای الکترونیکی بار ذکر کرد که ساماندهی وانت بارها را منظم و نظامند می کند.

مصدقی، هدف از ساماندهی وانت بارها و جلوگیری از تردد بدون بارنامه آنها را کاهش تصادفات جاده ای، کاهش قاچاق کالا و ارز، ساماندهی محمولات قابل حمل و افزایش بهره وری بیان کرد.

وی همچنین از نهادها و مسوولان امنیتی و نظارتی استان، درخواست کمک و حمایت برای نظارت براین ناوگان کرد.

برخورد بازدارنده از مبداء، توجیه و آموزش و اطلاع رسانی رانندگان و مالکان وانت بارها از ضوابط صدور بارنامه از طریق نهادهای متولی، پاسخگویی یک متولی در صدور مجوز فعالیت وانت بارها از موارد مهمی بود که در این نشست بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۸ ب.ظ

دیدگاه