امکان ثبت و رسیدگی به شکایات سوانح جاده ای در گلستان

کدخبر۴۶۱۲۳

امکان ثبت و رسیدگی به شکایات سوانح جاده ای گلستان فراهم شد
البرز گلستان “مهدی میقانی”در حاشیه جلسه آموزشی سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات جاده ای که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل متبوع افزود: این سامانه با هدف تسریع و تسهیل پاسخگویی به شکایت های مخاطبان برقرار شده تا ظرف مدت یک هفته بررسی و با پاسخ مناسب رصد و رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه سامانه یاد شده سامانه ای مشترک با دستگاههای خدمات رسان مرتبط است، افزود: شکایت های رسیده طبق مستندات بررسی و رسیدگی شده و از پاسخ های کلیشه ای و تکراری جلوگیری خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد که روال رسیدگی شکایت ها از ابتدا تا ثبت پاسخ نهایی برای مخاطبان در سامانه قابل مشاهده است.
میقانی یادآورشد: مخاطبان برای دستیابی به این سامانه لازم است با تلفن گویای ۱۴۱ مربوط به مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای اداره کل تماس داشته باشند.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۸ ب.ظ

دیدگاه