ایت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در همایش تحلیل از ۵۰۰موسسه خیریه:خدمات ارائه‌شده کمیته امداد امام (ره) به محرومان و توانمندسازی آنان ارزشمند و ستودنی است

کدخبر:۷۳۵۲۲

البرز گلستان همایش تجلیل از ۵۰۰ موسسه خیریه و تشکل مردمی استان گلستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان،  استاندار معاونین کمیته امداد کشور و خیرین استان در سالن جامه‌ المصطفی گرگان برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان در این نشست اظهار کرد: خدمات ارائه‌شده کمیته امداد امام خمینی (ره) به محرومان و توانمندسازی آنان ارزشمند و ستودنی است.

وی گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) در دوران انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزشمند داشته و باید از این نهاد مقدس و انقلابی به خوبی قدردانی شود.

وی بیان کرد: روحیه خدمت‌رسانی به مردم نیازمند باید در میان امت اسلامی بیش از بیش تقویت شود.

وی ضمن تقدیر از خیرین در امورات کمیته امداد، خاطرنشان کرد: هر دولتی نمی‌تواند به تنهایی و به طور کامل از مردم حمایت کند و برای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به حوادث اخیر فلسطین اشغالی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی روحیه استکباری داشته و مصلحت دنیا را نمی‌خواهند.

وی ادامه داد: این روحیه جنایت‌آمیز آنان را همگان در چند هفته اخیر و در بمباران بیمارستان‌ها و مدارس مشاهده کردند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تاکید کرد: مسلمانان باید در برابر استکبار جهانی مسلمانان هوشیار باشند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۸ ب.ظ

دیدگاه