فراهی مدیرکل نوسازی و تجهیزمدارس استان گلستان از افتتاح ۳ مدرسه در نقاط محروم شهرهای استان با مشارکت بانک پاسارگارد خبر داد

کدخبر:۷۲۹۵۱

افتتاح سه مدرسه مشارکتی در گلستان

۳ مدرسه در نقاط محروم شهرهای استان گلستان با مشارکت بانک پاسارگارد با حضور مسولین کشوری و استانی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گلستان،مدیرکل نوسازی مدارس گلستان گفت:امروز بانک پاسارگارد در راستای مسولیت اجتماعی دو مدرسه در روستاهای بدراق ملا و اسلام آباد آق قلا و یک مدرسه در روستای باغو کناره بندرگز را برای تحصیل دانش آموزان عزیز به بهره برداری رساند.
وحید فراهی با اشاره به افزایش دو برابری مشارکت و آورده خیران در توسعه فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی که به حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در دو سال اخیر رسیده افزود: بانک پاسارگارد یکی از بزرگترین خیرین مدرسه ساز کشور و استان ما می باشد که در گلستان تا بحال ۶ مدرسه را تقدیم دانش آموزان این مرزبوم نموده است.
در مراسم افتتاح این مدرسه، دکتر زنگانه استاندار گلستان طی سخنانی، ضمن تشکر و قدردانی از دکتر مجید قاسمی و بانک‌پاسارگاد، اقدامات این بانک را در راستای ایفای مسئولیت‌های‌اجتماعی و ایجاد شرایط تحصیلی مناسب برای دانش‌آموزان در مناطق محروم، ارزشمند خواندند.
استاندار گلستان در ادامه افزود : بخشی از فضاهای آموزشی کشور مدیون کار خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز است که قدردان همه این عزیزان هستیم.
مدیرعامل بانک پاسارگاد با بیان اینکه تمامی موارد یادشده جزو مسوولیت اجتماعی بانک پاسارگاد است، گفت: پولی که مردم نزد ما سپرده گذاری می کنند امانت است و ما باید از آن درست استفاده و سرمایه گذاری کنیم، برکت این پول خیلی زیاد است.
قاسمی اظهار داشت: انتظار ما از مقامات آموزش و پرورش این است که معلمان بتوانند دانش آموزان این مدارس را خوب هدایت و راهبری کنند، با کیفیت خوب تدریس کنند و آنها را ارتقا ببخشند و مردان و زنان آینده کشور را خوب تربیت کنند.
وی گفت: اکنون قرار بر این است که ما در مراکز استان ها مدرسه دارالفنون بسازیم و از مسولین استان گلستان درخواست میکنم که یک زمین مناسبی را در شهر گرگان مرکز استان برای ساخت این مدرسه در اختیار ما قرار دهند تا ما این کار را آغاز کنیم.
شایان ذکراست؛ بانک پاسارگارد۳ فضای آموزشی ۶ کلاسه بامجموعا ۱۸ کلاس درس با۲۳۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی و ۳۵۰ میلیارد ریال را امروز در شهرستانهای آق قلا و بندرگزتقدیم دانش آموزان کردند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲:۰۳ ق.ظ

دیدگاه