دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان: اتوبوس حامل زائران گلستانی آسیبی برای زائران نداشت

کدخبر:۷۲۶۷۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

البرزگلستان/اتوبوس حامل زائران گلستانی آسیبی برای زائران نداشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به تصادف اتوبوس اسکانیا ۴۴ نفره ظهر امروز اربعین حسینی در محور فیروزکوه محدوده قبل از پل ورسک استان مازندران، گفت: این حادثه برای زائرین استان آسیبی نداشته و زائران بسلامت با خودروهای شخصی عبوری به استان منتقل شدند.

عادل مصدقی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل در محل قرارگاه مرکزی اربعین حسینی پایانه مسافری گرگان افزود: مجروحین هم از خودروهای سواری درگیر حادثه بودند که در بیمارستان شهدای زیرآب بستری شدند.

 

به گفته وی، این اتوبوس ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه ظهر دیروزاز پایانه برکت مرز مهران صورت وضعیت،کد رهگیری و معاینه فنی دریافت و با ۲۴ ساعت توقف و استراحت لازم به سمت گلستان حرکت کرده بود و امروز با ۴۳ زائر در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه دچار حادثه شد.

 

مصدقی ادامه داد: این ناوگان در محدوده قبل پل ورسک دچار نقص فنی ترمز شده و راننده برای کشیدن خود به کنار، وارد راه فرار اضطراری که برای این گونه مواقع است، رفته و متاسفانه با ۹ خودرو ( ۳ خودروی متوقف و ۶ در حال حرکت) برخورد می کند که دو خودروی سمند و یک پراید زیراتوبوس می روند.

 

وی افزود: تا به این لحظه تعداد کشته ها ۵ نفر و مجروحین ۲۶ نفر اعلام شده است.

 

از ۲۷ مرداد و با آغاز رسمی طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی برای اعزام زائرین از استان ۴۷۶سفر برای ۹ هزار و ۸۲۷ زائرو از پایانه مهران نیز ۲۹۰ سفر برای ۹ هزار و ۶۸۶ زائر انجام شده است.

 

از دیشب نیز ۳۵ اتوبوس به مرز مهران برای برگشت زائرین اعزام شده است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۱ ب.ظ

دیدگاه