مهندس فراهی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی مطرح کرد:معرفی مدارس بلااستفاده به سامانه مولد سازی جهت فروش /اجرای ۵۰ پروژه طرح ملی محرومیت زدایی در استان

کد خبر:۶۲۲۷۷

البرز گلستان/مهندس فراهی  مدیرکل نوسازی و تجهیز  مدارس گلستان در نشست قرار گاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شده است گفت :مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای نوسازی و تجهیز مدارس استان هزینه شده است.

وی در باره تجهیز مدارس  گفت :تجهیز مدارس استان نیز رشد ۵ برابری داشته است و مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان هزینه شده است.

مدیر کل نوسلزی و تجهیز مدارس در ادامه تاکید کرد: با جدیت در بحث جمع آوری مدارس کانکسی به غیر از مناطق عشایری ورود پیدا می کنیم  تا بتوانیم در سال تحصیلی آینده دیگر مدارس کانکسی نداشته باشیم.

وی افزود: در بحث مولد سازی نیز تعدادی از املاکی که در حوزه آموزش و پرورش بلااستفاده می باشد  شناسایی شده و به سامانه مولد سازی کشور معرفی و پس از فروش منابع ان به استان بازگشته و صرف نوسازی ، ساخت و تجهیز مدارس استان می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان از احداث، تکمیل و تجهیز ۸۰ پروژه آموزشی و ورزشی با مساحت ۴۴۰ کلاس درس خبر داد و گفت: ۵۵۰ میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

وی از اجرای ۵۰ پروژه طرح ملی محرومیت زدایی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با ۳۰۰ کلاس درس به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا شد.

مهندس فراهی گفت: آسفالت محوطه و ایزوگام مدارس با مساحت ۲۱۵ هزار مترمربع و اعتباری معادل ۳۸ میلیارد تومان انجام شده است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۳ ب.ظ

دیدگاه