دکتر جرجانی شهردار کردکوی در آغاز احداث پارک محله ای غدیر مطرح کرد:مبنای ایجاد و توسعه پارک های محله ای تحقق نیاز تفریحی شهروندان است

کدخبر:۷۲۵۵۶

البرز گلستان/دکتر جرجانی شهردار کردکوی در گفتگو با خبرنگاران از آغاز پروژه نوسازی و بازپیرایی پارک غدیر (مصلی) در دستور کار شهرداری کردکوی خبر داد.

وی گفت: ایجاد پارک های محله ای می تواند زمینه های مساعد و مناسبی را برای تفریح و سرگرمی اهالی و خانواده ها در محلات فراهم کند.

وی با تاکید بر ایجاد پارک های محله ای به عنوان یکی از اولویت های مهم  شهرداری است، افزود: مبنای ایجاد و توسعه پارک های محله ای تحقق نیاز تفریحی شهروندان است و اساس و هدف ساخت و ایجاد اینگونه اماکن محله ای و عمومی، شاداب سازی روحیه شهروندی به عنوان حق طبیعی آنان است که  این مراکز تفریحی نقش بسزایی در ایجاد این روحیه نشاط و به تبع آن آسایش و آرامش زندگی شهروندی دارند.

وی افزود:پس از تکمیل بهسازی پارک نشاط و شادی بهسازی پارک غدیر آغاز شد.

جرجانی افزود:به لطف خدا طبق وعده ای که از قبل داده شد بهسازی پارک محله ای این بار در جنب مسجد کبیری(مصلی نماز جمعه) توسط واحد عمران شهرداری کردکوی آغاز شد.

وی گفت :امیدواریم با ایجاد فضای ایمن در محلات شهر کردکوی بتوانیم بستری سالم برای نشاط و شادابی خانواده ها فراهم سازیم.

شهردار کردکوی در ادامه بیان کرد:احداث و بهسازی پارک محله ای در شهر کردکوی ادامه خواهد داشت و در ادامه بزودی برنامه ریزی لازم جهت احداث و بهسازی پارک محله ای در شهرک فرهنگیان،ولاغوز و بالابلوک صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه