دکتر هاشمی استاندار گلستان درجلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان:اعتبارات سال آینده بودجه دانشگاه فرهنگیان در اعتبارات استانی بایدصد در صد افزایش یابد

استاندار گلستان با تاکید بر جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تعلیم تربیت نسل های آینده استان، اظهار کرد: باید به راهکارهایی افزایش منابع درآمدی دانشگاه فرهنگیان از طریق رشد اعتبارات در ردیف های ملی و جذب اعتبارات تملک دارایی توجه ویژه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان به نقل از استانداری گلستان ، دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز پنج شنبه ۴ بهمن در پنجمین جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن قدردانی از مدیران پیشین این دانشگاه و آرزوی خدمت صادقانه برای مدیریت فعلی دانشگاه، تصریح کرد: باید با بررسی و شناخت مناسب از وضع موجود برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و در جلسه آتی مدیریت دانشگاه برنامه مدون یک سال آینده را ارائه کنند.
وی افزود: باید تلاش کنیم در اعتبارات سال آینده بودجه ۲۵۰ میلیونی دانشگاه فرهنگیان در اعتبارات استانی صد در صد افزایش یابد.
وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با تلاش های مدیران برخی دستگاه های اجرایی سهم این دستگاه ها در اعتبارات ملی بودجه سال آینده ۳ تا ۴ برابر شده است.
استاندار گلستان با اشاره به اعتبارات تملک دارایی دانشگاه فرهنگیان در سال جاری ، گفت: باید تلاش شود اعتبارات ۳۲۰ میلیونی این دانشگاه در سال ۹۷ هرچه سریعتر و با پیگیری های لازم جذب شود.
دکتر هاشمی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت یادآور شد: آموزش و پرورش باید تلاش کند در جایگاه واقعی خود قرار گیرد و زمینه تسریع در توسعه یافتگی کشور و استان را فراهم آورد.
همچنین در این جلسه حکم دکتر هاشمی استاندار گلستان به عنوان رئیس کمیته استانی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان از سوی دکتر بطحائی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نائب رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور از سوی محمدرضا مازندرانی رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان به ایشان ابلاغ شد و استاندار گلستان نیز احکام استانی اعضای هیات امنا را به آنان ابلاغ کرد.

لازم به ذکر است دانشگاه فرهنگیان از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در دو پردیس و یک مرکز دانشگاهی ۹۱۲ دانشجوی پسر و ۷۰۱ دانشجوی دختر مشغول به تحصیل هستند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۸:۱۲ ق.ظ

دیدگاه