دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد: لزوم استفاده از ظرفیت های هوایی و ریلی در کمک به مدیریت بهتر طرح اربعین

کدخبر:۷۲۰۱۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

ظرفیت های هوایی و ریلی کمک به مدیریت بهتر طرح اربعین می کند

البرزگلستان راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: برای مدیریت بهتر طرح اربعین لازم است از ظرفیت های حمل و نقل هوایی و ریلی نیز استفاده شودتا کمبود ناوگان جاده ای تامین شود.

عادل مصدقی در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان با حضور مدیرکل حج و زیارت و نمایندگان دستگاههای مرتبط در محل سالن جلسات اداره کل افزود: این در حالی است که صنوف حمل و نقل مسافری استان بازوی توانمند این بخش بوده اما به دلیل ازدحام جمعیت برگشت زائران، به دو بخش هوایی و ریلی نیز، نیازمندیم.

وی با اشاره به اینکه کار اربعین کاری دلی است، ادامه داد: پیگیری برای کاهش مشکلات ناوگان های اعزامی و برنامه ریزی برای پاسخگویی به مسافران شهرهای دیگر در دستور کار جدی قرار دارد تا به مدیریت بهتر اجرای این طرح کمک کند.

مصدقی، توجه و رفع مشکلات زیرساختی پایانه های مسافری گرگان و گنبد را از اولویت های مهم دانست و گفت: پیگیر اجرای ابزارهای تشویقی به رانندگان از قبیل تامین سوخت، تسهیلات، لاستیک و غیره تا آنجایی که در عهده استان است، خواهیم بود.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۳۷ ق.ظ

دیدگاه