با حضورمدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درمانگاه خانه مهر گلستان با حمایت مرکز بهداشت گرگان افتتاح شد

کدخبر:۷۱۸۵۳

سفر دو روزه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور به گلستان

البرزگلستان نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور در سفر  دو روزه در برنامه هایی از قبیل نشست صمیمی با نمایندگان بازنشستگان و کانون های مرتبط با آن، دیدار با استاندار گلستان و دیدار با خانواده های شهدا، و افتتاح درمانگاه خانه مهرشرکت نمود.

ترکی در نشست صمیمی با روسای کانون های بازنشستگی استان گلستان  که با حضور دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی وبراری  مدیر صندوق بازنشستگی استان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: ۹ هزار میلیارد تومان بودجه در قالب مناسب سازی حقوق بازنشستگان بزودی تعیین تکلیف می‌شود.

وی افزود: در بخش درمانی بازنشستگان قسمتی از بیمه تکمیلی بدون سقف تعیین شده و مابقی هزینه‌ها در همه مراکز درمانی زیر پوشش بیمه اصلی قرار می‌گیرند.

تُرکی خاطرنشان کرد: ۷ هزار میلیارد تومان برای بیماران خاص بازنشسته اختصاص یافت که هر بازنشسته بیمار خاص در هر مرکز درمانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان معاف پرداخت هزینه هستند و مابقی هزینه‌ها از بیمه تکمیلی استفاده می‌شود.

وی گفت: هر بازنشسته‌ای در هر استانی می‌تواند از مراکز رفاهی و گردشگری سازمان مرتبط و کانون در جهت استفاده از مراکز رفاهی بهره‌مند شود.

ترکی ادامه داد: این صندوق یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر عضو دارد که گلستان نزدیک به ۳۶هزار عضو دارد.

همچنین در این دیدار درمانگاه خانه مهر با حمایت مرکز بهداشت شهرستان گرگان با حصور دکتر زارع با در اختیار دادن یک پرستار امکانات اولیه تزریقات و پانسمان و ویلچر و تخت بیمار افتتاح شد.

و از زحمات دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت گرگان و دکتر حجازی پزشک خانه مهر تقدیر شد.

 

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۲ ب.ظ

دیدگاه