پیشنهاد دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی به دکترترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری: رصد مشکلات بازنشستگان کشوری گلستان بامحوریت صندوق کشوری ،استاندار ،نمایندگان مجلس و نمایندگان بازنشستگان استان

کد خبر:۷۱۷۰۵

البرز گلستان،: آئین گرامیداشت ۲۵ ذی الحجه روز تکریم خانواده و بازنشستگان کشوری  استان گلستان  با حضور نمایندگان مجلس و معاون استاندار و مدیران و بازنشستگان منتخب دستگاههای اجرایی در دانشگاه مائده گرگان برگزار شد.

دکنر منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت :شما عزیزان و پیشکسوتان، ستون های استوار خیمه خانواده هستید.

وی گفت :توصیه اول من برای مسئولین و مدیران این است که برای مراجعین بازنشسته از سرجایتان به احترام و ادب بلند شوید و با تکریم و حوصله مشکلشان را به بهترین شکل ممکن رفع کنید.

این کار چیزی ازشما کم نمی‌کند و در نظر داشته باشید که بازنشسته امروز آینه فردای من و توست.

وی افزود:نکته دوم در تکریم بازنشستگان پاسخگویی به نیاز های عاطفی درمانی مالی آنان است.

دکتر منتظری گفت :برای پاسخگویی به این نیاز ها صندوق بازنشستگی عظیم و وسیعی شکل گرفته است.

وطبق  گزارشاتی که دیدیم هیچ بازنشسته ای در کشور نباید مشکلی داشته باشد. اما با این همه امکانات فاصله بسیار است، با این همه تجهیزات مالی و بنگاه های اقتصادی،چرا وضع بازنشسته ما این است؟

این ها نشان دهنده عدم موفقیت صندوق های ماست و باید در آن تجدید نظر شود زیرا به نام، بازنشسته هاست ولی ثمره ای در سفره بازنشسته ها نداشته است.

آقای ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری مدیر موفقی است و من به آینده مدیریت ایشان خوشبین هستم و ایشان نگاهشان این است که بتوانند انقلابی در صندوق بازنشستگی کشور ایجاد بکنند.

وی در ادامه گفت:من پیشنهاد دارم جلسه ای با محوریت صندوق بازنشستگی و با حضور شخص استاندار تشکیل شود و نمایندگان بازنشسته ها حضور داشته باشند و از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دعوت کنیم یک بار مهم ترین چالش ها و دغدغه ها و مشکلاتی که در مقیاس گلستان است را رصد بکنیم و مدیران در آن جلسه پاسخگو باشند همانطور که ما در مجلس وظیفه داریم پاسخگوی شما عزیزان و پیشکسوتان باشیم.

منتظری افزود:مجلس به طور جدی و قاطع پیگیر طرح همسان سازی است و اگر تصویب شود هم کار بزرگی نیست جز انجام وظیفه در قبال بازنشستگان زیرا همه ما امروز مدیون تلاش و کوشش و زحمات خالصانه شما هستیم.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۶ ب.ظ

دیدگاه