فرمانده مرزبانی استان گلستان از کشف ۱۳۰۰ حلقه لاستیک قاچاق خودرو توسط مرزبانان استان خبرداد

کدخبر:۷۱۴۶۰
البرز گلستان ستاد احمد رضا حاتمی فرمانده مرزبانی استان گلستان در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مبارزه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، همکاران ما در پایگاه دریابانی بندر ترکمن در یک اقدام عملیاتی مشترک با اداره اطلاعات و انتظامی شهرستان بندرترکمن، طی رصد اطلاعاتی و شناسایی و بررسی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی موفق به کشف یک انبار قاچاق لاستیک خودرو شدند.
وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی مرزبانان در حوزه استحفاظی افزود: با کسب دستور مقام قضایی، مرزبانان به مکان مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل تعداد ۱۳۰۰ حلقه لاستیک قاچاق خودروی سنگین و نیمه سنگین کشف و ضبط شد.
سرهنگ حاتمی با بیان این که کارشناسان ارزش تقریبی اقلام کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تلاش برای دستگیری متهم یا متهمان مربوطه توسط همکارانم ادامه دارد.
فرمانده مرزبانی استان گلستان در خاتمه خاطرنشان کرد: اجرای طرحهای مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر یکی از راهبردهای عملیاتی سازمان در پیشبرد اهداف ماموریتی فراجا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخشها امری ضروری است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۹ ب.ظ

دیدگاه