غراوی نماینده مردم کلاله در مجلس شورای اسلامی از استفاده تمام توان خودجهت پایداری پرواز از فردوگاه کلاله خبرداد

جلسه کمیته پرواز شهرستان کلاله با حضور نماینده شهرستان برگزار شد .

البرز گلستان/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله فرماندار کلاله در جلسه کمیته پرواز شهرستان با اشاره به تلاشهای مجدانه نماینده محترم در برقراری پروازها گفت : امروزه صنعت هوایی جایگاه ویژه ای در حمل و نقل و جابجایی مسافر دارد و این پروازها هم نقطه امیدی در توسعه استان خواهد بود .

برزگر در ادامه اظهار داشت : پروازهای تهران کلاله جزو بهترین ایرلاین ها در سطح کشور است و از همه مسئولین می خواهیم تا مجدانه در توسعه و رونق این پروازها تلاش کنند تا مردم منطقه از ثمرات آن برخوردار شوند .

وی درخصوص قیمت و روزهای پرواز هم گفت : قیمتی که برای این پروازها در نظر گرفته شده بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و می طلبد تا آژانس های مسافرتی همکاری لازم را داشته باشند .

مهندس غراوی نماینده شهرستان نیز در این جلسه حمل و نقل هوایی را عامل اصلی توسعه عنوان کرد و گفت : عزم ملی برای این اتفاق میمون رخ داده و تمام مسئولین هواپیمایی کشوری حامی این پروازها هستند و انشالله تا پایان سال مردم شاهد رخدادی بی نظیر در کشور خواهند بود .

وی در ادامه افزود : شرق استان نیازمند توجه بیشتر برای توسعه و رفع محرومیت هاست و علاوه بر بحث فرودگاه پیرامون راه آهن تهران گرگان کلاله هم با معاون رئیس جمهور صحبت کردیم و به مجع نمایندگان و استاندار هم تاکیدات لازم را کردیم .

غراوی سپس اظهار داشت : تمام ظرفیت های استان از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار و … آمادگی لازم برای حمایت از پرواز را اعلام کردند

نماینده مردم شهرستان در ادامه گفت : ما توانمان برای ارائه خدمت و حس خوب خدمت به مردم فهیم شهرمان بالاست و از هیچ تلاشی برای این مهم دریغ نمیکنیم ، من به این پروازها امیدوارم و به مردم قول میدم تا در راستای منافعاشان تمام تلاشمان را انجام دهیم .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶ ق.ظ

دیدگاه