مهندس جهانبخش صادقیان معاون امور جنگل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان: مدیران حوزه های جنگل در مناطق جنگلی استان مستقر شدند ، مدیران حوزه های خود را رصدو قوی تر عمل کنند

کدخبر:۷۱۲۳۱

البرز گلستان معاون امور جنگل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: مدیر حوزه های جنگل در مناطق جنگلی استان گلستان مستقر شدند و حوزه های خود را رصد کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، مهندس جهانبخش صادقیان اظهار کرد: در اختیار مدیران حوزه یک ناظر فنی و یک ناظر حفاظتی قرار می گیرد که در بخش های فنی و حفاظتی نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه مدیران حوزه باید قوی تر عمل کنند، تصریح کرد: مدیران حوزه به عنوان یک مدیرکوچک در حوزه است.

معاون امور جنگل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان تصریح کرد: مطالعات مدیریت پایدار، ارزیابی کمی و کیفی جنگل های شمال و طرح های فنی و حفاظتی از موضوعات مورد تاکید در سازمان است که مدیران حوزه هم باید در این خصوص آگاهی داشته باشند.

صادقیان ادامه داد: دو اکیپ برای آماربرداری پلات های دایم در دوره ششم آموزش دیده و تجهیز شده اند.

وی ادامه داد: مدیران حوزه با این دو اکیپ همکاری کنند و امکانات و قرقبانان منطقه را در اختیارشان بگذارند تا در این خصوص دغدغه ای نباشد.

در ادامه جلسه، رئیس اداره جنگلداری اظهار کرد: انتخاب مدیران حوزه با هدف کنار گذاشتن بخشی نگری در مدیریت منابع طبیعی و رسیدن به یک مدیریت واحد است.

دکتر بهرام رستاقی با تاکید بر اینکه هدف همه این اقدامات حفظ و حراست بیشتر از عرصه های منابع طبیعی است، گفت: برای جنگل های استان گلستان ۱۸ حوزه جنگلی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۲ ق.ظ

دیدگاه